joi, 17 decembrie 2009

Colindul care starneste amintiri

Cand am citit postul cu colindul, parca am simtit in nari mirosul de mere reci, zgomotul nucilor sparte intre degete, mirosul de cauciuc incins al cizmelor puse la uscat pe soba, dupa o seara intreaga de colindat cu prietenele.

Parintii scotocind prin buzunare dupa bani, primul meu glob pamantesc (118 lei vechi inainte de 89), cumparat din banii de colindat.

Bucuria zapezii, a cozonacilor pusi la pastrare pentru ziua de Craciun, mirosul de brad verde, somnul prefacut, asteptarea cadourilor in noaptea de Craciun, masa imbelsugata...sorcova... joaca... mama mea... copilaria.

As vrea ca anul asta sa-mi vizitez prietenele, sa mai colindam pe cei ramasi, pentru o cafea, un zimbet, revedere. Sarbatori fericite tutror.


E randul meu sa las un comentariu: Usa e deschisa, darurile vor fi sub brad, salata de boeuf va fi luata cu asalt, cartofii la cuptor sper sa ii faci la fel ca anul trecut, sarmalele aburinde le stropim cu vin, care chiar daca nu va fi de la nea Mitica, va starni hohote de ras, desertul, desigur home made marca "finele"....eu fac orez cu lapte cu stafide si scortisoara...poate si mere copate si noi, toti finii tai ne vom minuna de cat de bine ne cunosti, cu toate ca ne-am prins ca cel mai mult iti place sa imiti dansul piticului din TWIN PEAKS...concurand scenele de balet pe care ni le va servi Aida sau rock-ul lui Paul...Doamne, ce repede au crescut copiii astia...poate anul acesta, ca sunt si ei mai mari, vor veni si ceilalti trei finisori...sa ne colinde ei pe noi...cum spuneam la inceput..usa e deschisa...la tine...pe ale noastre le inchidem pentru cateva ore...nashu!...nasha!...regruparea!!!...venim cu colindul...primiti?!...pana atunci, doar ceai fierbinte de iarna cu aroma de scortisoara...

PS. Am uitat sa trec la meniu cafeaua...nu spun cine o face ca stii ca nu ii place sa fie pe blog...dar stii ca ii face placere sa iti indeplineasca dorinta...hihihi...altfel ce i-ar auzi urechile...si in plus face si cea mai buna cafea.

Niciun comentariu: