miercuri, 23 decembrie 2009

Darurile zilei de ieri si de azi

40 dintre fostii mei colegi de la Posta Romana au strans 351 lei (din care 90 lei sunt pentru micuta Andra, de restul voi cumpara scrisori pentru Mosul, astfel incat copiii sa-i multumeasca Mosului pentru darurile primite si sa participe la tragerea la sorti pentru excursia in Laponia)...colegii Alinei, de la AMC, au strans 1500 lei...matusica Nicoleta a trimis 200 lei...Vera mi-a dat 160 lei...Angelica mi-a daruit o carte super faina si 8 bonuri de masa...Angi G. jucarii...Maria, mama scrimerei Anei Branza: 100 lei, dulciuri, un telefon cu cartela si multe jucarii...micuta Eva, dupa ce ne-a colindat si i-am dat o poveste si o scrisoare de la Mosul, s-a intors cu jucarii, cu scrisoarea semnata de ea si micutul fratior, cu 50 lei donati (probabil din ce a strans cu colindul) si mi-a spus ca i-a placut povestea.

In noaptea asta, se pregateste un meniu de Craciun pentru mamicile si copiii care vor ramane in spital...cu ajutorul oamenilor buni de mai sus, am comandat 50 de portii, adica 250 sarmale din pui si vita cu mamaliguta, 50 pulpe de pui, 100 aripioare de pui, orez cu legume, 100 de clatite cu gem si 50 de portii cu orez cu lapte...sucuri si cafea...maine le duc la spital.

Si am primit si eu un dar de mare pret...un con de brad adus din Grecia, de la Manastirea Sfantului Nectarie Taumaturgul.

Maine duc mancarea si scrisorile...urmeaza sa ma interesez ce copii nu au primit daruri...sa vad unde este Andra acum.

Va multumesc tuturor, ca ati fost cu sufletul alaturi de nepotii Dardindar si va doresc sa simtiti cu bucurie Nasterea Domnului si anul acesta.

Niciun comentariu: