miercuri, 2 decembrie 2009

De ce imi iubesc tara

Daca intr-un loc ai fost macar o data in viata fericit, iubesti acel loc…dar un loc in care ai fost de mii de ori fericit?!…poti sa nu il iubesti?!…dar mai multe locuri in care ai fost fericit?!…acele mai multe locuri, formeaza tara…imi este draga pentru tot ce a creat Dumnezeu pe meleagurile noastre…zilele trecute, de Sfantul Apostol Andrei, ma gandeam ca daca Dumnezeu a randuit ca pe Intaiul Sau Chemat sa il trimita pentru a ii lumina pe stramosii nostri, oare nu suntem datori cu a ne iubi tara?…cum sa nu iubim noi un loc pe care Insusi Dumnezeu il iubeste?!

Acesta este raspunsul meu la intrebarea pusa aici.

3 comentarii:

mihaella spunea...

adevarat!foarte adevarat!si eu imi iubesc tara,insa imi pare rau ca nu pot alunga ura din sufletul romanilor.

MONICA DANIELA spunea...

Mie imi place tara ,dar de noi (locuitorii ) nu prea.
Bine e sa-ti construiesti propriul univers ,departe de mizeria de fiecare zi.

DiliMache spunea...

Mai Adriana ce frumos ai zis... nu am ce adauga. Triplu pup!