luni, 14 decembrie 2009

Destinatar: MOS CRACIUN

Draga Mos Craciun,

Am mare nevoie de ajutorul tau...se apropie Craciunul si am o multime de nepotei... sa iti spun povestea lor...la sfarsitul primaverii, am aflat despre un grup de oameni buni care ajuta copiii bolnavi de cancer...Asociatia P.A.V.E.L...participau la un eveniment organizat de alti oameni buni care ajuta copiii cu inimioare bolnave...INIMA COPIILOR...sufletista cum ma stii, m-am gandit sa ii ajut si eu un pic...am daruit povesti si am primit sms-uri.

Pe la sfarsitul verii am aflat si unde este o camera de joaca P.A.V.E.L...impreuna cu mai multi oameni buni, am fost acolo sa cunosc un pusti de 2 anisori...Stefanel, sunt convinsa ca ai auzit despre el...la camera de joaca, o surpriza...m-am imprietenit cu mai multi copii si cum stii ca eu sunt o matusa veritabila, mi-am zis sa fie si acesti copii nepotii mei.

Pentru ca mi-a placut ce am facut pentru INIMA COPIILOR, m-am gandit sa ii ajut un pic si pe prietenii de la Asociatia P.A.V.E.L...doar stii ca orice ajutor, fie el si mititel, este binevenit.

Stiu ca iti plac desenele colorate...iti las aici cateva...in spatele lor afli tot ce ai nevoie pentru a-mi da un sac de ajutor...te tin minte din copilarie, cand intrai pe horn cu sacul ala mare in spate...sigur ai ceva in el si pentru nepotii mei.



Daca nu ma mai tii minte, doar au trecut multi ani de cand ne-am intalnit prima data (mult timp am crezut ca esti ruda cu noi...aveai ochii identici cu ai bunicului meu si cand m-ai luat in brate, inima ta ticaia la fel ca a lui), te va ajuta sa ma recunosti acest fluturas prietenos:PS. Nepotii mei sunt si prietenii Liei...iti las si desenul ei...ajut-o si pe ea... te asteapta in perioada 14- 16 decembrie, între orele 18-19, la Universitate la statui !

Niciun comentariu: