vineri, 11 decembrie 2009

Sa ne intalnim la INTALNIRI

Up date 14 dec Am fost la INTALNIRI
..intai am intalnit vineri, site-ul pe care era promovata piesa...m-am gandit sa va spun si voua despre ea si am scris...pe urma mi-am zis sa fac o bucurie unui cititor al blogului meu...am sunat-o pe Violeta Totir (nu o cunosteam dar am gasit numarul pe site)...i-am povestit in cateva cuvinte despre blog...i-am cerut permisiunea sa postez fotografia afisului si am rugat-o sa imi spuna daca mai sunt bilete...pe langa raspunsul afirmativ am primit si o invitatie la spectacol...DARDINDAR...urma sa o ridic sambata, cand cumparam cele doua bilete...

Sambata seara m-am intalnit intai cu doamna de la cassa...amabila si posesoare a unui bol din care se inalta graul proaspat, verde si din belsug...daruit de catre o prietena...pe urma ne-am intalnit cu Oana, care la randul ei s-a intalnit cu un prieten...toti patru (am uitat sa va spun ca nu am mers singura...cu toate ca am plecat impreuna de acasa, pot sa spun ca inainte de a ne intalni cu Oana, m-am intalnit cu sotul meu...asta pentru ca nu am mai asteptat sa parcheze masina la Victoria...eu am coborat vis-a-vis de CEC...era ora 19.10 si promisesem sa ajung la 19 sa cumpar biletele).

In sala, din randurie 7 si 8 asteptam sa inceapa marile intalniri...doar stiti ca mereu intalnirea dintre un barbat si o femeie nu e lucru mic...si au fost cred ca 15 intalniri...la un moment dat am pierdut sirul pentru ca pe scena cei doi actori treceau rapid de la o intalnire la alta...am vazut intr-o ora tot atatea filme cate intalniri...80% alb negru si 90% mute...o ora de pantomima, muzica, dans, multe aplauze in jurul intalnirilor celebre din Love story, Dansand in ploaie, Titanic, Tarzan, Pe aripile vantului, intalnirea dintre Adam si Eva derulata invers, si dintre dirijor si cantareata...si dintre doi workalcoolici...si inca alte cateva intalniri printre care si intalnirea dintre doi spectatori din sala, simpatici amandoi, invitati pe scena de catre cei doi actori: Violeta Totir si Dragos Huluba, care dupa ce au mimat si primirea premiilor Oscar au incheiat intalnirile cu un veritalbil KONET FILMA (varianta rusa de la THE END...el si ea tinandu-se, cuplul mainilor ridicate si corpul puternic fandat in fata...semn al marilor victorii)...la final palmele spectatorilor s-au intalnit si au aplaudat, reusind sa aduca de 4 ori la rampa actorii, care cu siguranta erau franti dupa efortul depus...credeti ca este usor sa reusesti sa te faci inteles folosind toti muschii corpului...aproape fara cuvinte sa joci in atatea fime, intr-o singura ora?!

Concluzia: nu ratati urmatoare reprezentatie...ma interesez cand si daca se va juca si va anunt...tot aici la Intalniri.

Oana, astept si parerea ta despre piesa.

Up date 12 dec Cele doua bilete au ales-o pe Oana...ne vedem la spectacol...ora 19.15.
Luni va astept pe blog sa va povestesc cum a fost spectacolul sau poate v-am starnit interesul si sunati la sala sa vedeti daca mai sunt bilete...telefon 021 315 89 80; 0734 540 593

Vreau sa iti fac un dar...doua bilete la spectacolul RENCONTRES...imediat sub acest post vei gasi un rand unde apare cuvantul "comentarii"...cu un click pe acest cuvant se deschide caseta de comunicare...lasa-mi acolo datele de contact...poti sa postezi chiar daca nu ai cont...bifezi casuta unde scrie "Anonim" si pe urma publici ce ai scris...poti sa faci lucrul acesta pana maine la ora 09, urmand ca dupa ora 10 sa anunt cu un up date la acest post cine este castigatorul celor doua bilete...vin si eu maine la spectacol si m-as bucura sa imi intalnesc un cititor al blogului.
O intalnire de o ora, sambata 12 decembrie 2009, la ora 19.30, cu Dragos Huluba si Violeta Totir, la Sala Rapsodia (str. Lipscani 53, telefon 021 315 89 80; 0734 540 593), intr-un spectacol despre care Dan Puric spune: "Rar un asemenea spectacol în lumea teatrala de azi, un comentariu fin asupra dragostei, cu un umor rafinat, marca sigura a unui talent inteligent"

sursa http://www.passe-partoutdp.ro/

6 comentarii:

Anonim spunea...

:)si mie mi-ar placea sa ne intalnim,dar din pacate distanta este cam mare deocamdata.
Te imbratisez cu drag si-ti multumesc pentru intalnirile virtuale!:)
Nicoleta

Un copil spunea...

Ce sa scriu eu...pai imi doresc sa ai mereu un suflet de copil si sa faci si mai multe fapte bune. Cu drag, Oana

Dana spunea...

Extrem de tentant. Dar nu sunt in Bucuresti, asa ca nu se poate. Sa te bucuri de spectacol si de intalnire.

Iubeste si fa ce vrei ! spunea...

Cu drag as vrea sa te-ntalnesc! :)

MONICA DANIELA spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
Un copil spunea...

Multumesc din suflet, te imbratisez cu drag copil mare si frumos!