marți, 15 decembrie 2009

Scrisori de la copii pentru Mos Craciun

UP DATE 8 DECEMBRIE 2010 Am redeschis o lista pentru cei care isi doresc sa fie Mos Craciun si anul acesta.


Up date 16 decembrie

In primul rand vreau sa va multumesc ca ati avut rabdare si multi dintre voi au citit si descarcat scrisori de pe blog.

..am o veste buna, dar si o rugaminte:


  • vestea buna este ca astazi dupa amiaza, am primit un mail de la Monica Mirela http://mirelamonica.wordpress.com/2009/12/16/dupa-campanii-si-rezultate-sufletesti-cele-mai-frumoase/...impreuna cu colegii ei va cumpara in mare parte ce isi doresc copiii in scrisorile publicate aici si in cele ce urmeaza sa le primesc de la Budimex (cam 72 de scrisori per total)....pana la acel moment aveam o promisiune pentru o fetita ...inca o promisiune pentru un alt copil si o promisiune pentru alti cativa copilasi...pentru ca cele trei promisiuni veneau de la cateva prietene, le voi ruga sa ajutam copiii de la sectiunea copii cu probleme speciale in familie (am cativa copii despre carea am tot scris pe blog);
  • rugamintea mea este sa nu ii uitati pe acesti copii care au scris scrisorile...sa va intoarceti si sa cititi si celelalte scrisori....sarbatorile trec...darurile se termina si anul care vine se anunta destul de greu...retineti numerele lor de telefon si din cand in cand, intrebati de ce au nevoie...la o familie cu un copil bolnav, mereu sunt goluri de acoperit...pe masura ce ii voi intalni, voi scrie despre fiecare pe blogul destinat acestor copii curajosi http://ai-suflet-bun.blogspot.com/.
De mult nu am mai citit ceva atat de emotionant...de aseara, de cand am primit pe mail de la doamna Olga Cridland (Asociatia P.A.V.E.L.), gandurile micutilor catre Mos Craciun, ma tot intreb cum sa facem sa le concretizam in fapte bune.

Primul pas e simplu...le citim...cu un click pe fiecare scrisoare scanata, se deschide o scrisoare veritabila...sper sa le citeasca si echipa lui Mos Craciun.

Scrisa de Vlad Valentina Nicoleta, 4 luni

Scrisa de Sorin

Scrisa de Cristinel Stoiceanu

Scrisa de Vlad Sorin Ionut

Scrisa de Mircea Andrei, 2 ani

Scrisa de Ionut Valeriu, 5 ani

Dumitru Cristian Mihail, 8 ani


Scrisa de Zavoianu Ana Maria, 5 ani

Scrisa de Voicu Andreea, 18 ani

Scrisa de Stefan Florin, 8 ani

Scrisa de Stanulescu Ionela, 12ani

Scrisa de Savitch Stefan, 3 ani




Scrisa de Sandu Mariana, 14 ani

Scrisa de Roman Albert, 6ani

Scrisa de Rebeca

Scrisa de Patrutoiu Cristina, 9ani

Scrisa de Onaca Ion 8 ani

Scrisa de Nita Antonio, 6 ani





Scrisa de Nita Alexandru, 14 ani

Scrisa de Mohan Bianca, 8ani

Scrisa de Militaru Maricel

Scrisa de Marko Erman, 3 ani

Scrisa de Marin Elena Raluca, 12 ani




Scrisa de Margean Liliana, 13 ani

Scrisa de Mancoc Adrian, 18 ani

Scrisa de Ivanov Mihai

Scrisa de Ionescu Narcisa,16 ani

Scrisa de Ion Georgiana, 4 ani

Scrisa de Anton Daniel, 19 ani


Scrisa de Daria, 16 ani
Scrisa de Fuiorea Loredana, 12 ani

Scrisa de Valentin


Scrisa de Cucu Daria, 7 ani

Scrisa de Creaciun Alexandru


Scrisa de Constantin Admaro, 5 ani
Scrisa de Bengulescu Sorin, 5 ani

Scrisa de Balan Alexandru, 9 ani

Scrisa de Andreea Valentina, 10 luni

Scrisa de Alin Gheorghe, 16 ani

Scrisa de Alexandru, 12 ani

12 comentarii:

MONICA DANIELA spunea...

Cum putem unii dintre noi sa bucuram un copil care vrea laptop sau o jucarie de care nu am auzit ,ori papagal etc?
Oricat am vrea nu prea ne permitem.

adriana spunea...

eu de exemplu sigur nu am cum sa daruiesc un laptop, dar am vazut copii in spital care au primit laptopuri...daca nu ma insel, Cosmina a primit de la cineva din orasul ei...si Bogdanel tot asa...

pentru un copil care sta cu lunile in spital, nu e de mirare ca isi doreste un laptop...este legatura lui cu lumea din afara...stiu ce inseamna, pentru ca si eu la randul meu nu prea ies din casa

cat despre papagal...chiar m-a induiosat acea scrisoare...si ma gandeam...ce bucurie ar fi pe copil sa se trezeasca dimineata cu o colivie langa pat...

de unele jucarii nici eu nu am auzitdar sunt convinsa ca la magazin se stie despre ele

Eu sper sa se gaseasca un MOS sau o echipa de MOSI pentru fiecare copil...si stai asa ca inca nu am terminat de postat scrisorile.

Pupici

MONICA DANIELA spunea...

Era mult mai smiplu daca se strangeau bani si se luau cadouri.
Cred ca la scrisori vor raspunde oamenii cu bani multi.
Pe mine m-au descurajat.

adriana spunea...

copiii vor primi si cadouri din partea Asociatiei PAVEL, ...la fel pentru toti...sunt donatii...dar stii cum e cand esti mic...ai si preferinte...din fericire, in mare parte se vor concretiza... am primit o oferta

MONICA DANIELA spunea...

Eu cred ca am uitat spiritul Craciunului.
Nu stiu cat de in spiritul craciunului e sa primesti laptop si telefon.
poate vor fi firme care vor onora propunerea ta si dorintele copiilor .
Campania asta insa descurajeaza pe cei cu mai putini bani ,dar care ar fi vrut sa ajute.

adriana spunea...

ai mare dreptate...dar nu e vina copiilor...e vina noastra, a adultilor ca nu facem trecerea de la Mos Craciun la Nasterea Domnului...pana atunci dorintele copiilor vor fi in mare parte doar materiale...si pentru ca stau de multe ori cu lunile in spital un laptop sau un telefon chiar le sunt necesare...daca le intrebuinteza spre folos.

noi nu stam pe net?!..si suntem adulti cu diverse preocupari...dar un copil care zace in spital?!

sa speram ca vom prinde ziua cand si copiii vor stii ca sunt alte bucurii pe care le poti avea ...fara laptop...fara telefon...acel "omnia mea mecum porto"

Anonim spunea...

Adriana, ai mare dreptate. Sunt copii privati nu numai de sanatate, dar in mare parte si de multe altele in viata de zi cu zi. E imposibil sa nu vada prieteni sau colegi de camera ca au unele sau altele. Si au dreptul macar sa viseze, chiar daca Mosul nu poate sa aduca tot ce isi doresc! Si apoi numai odata in an este Craciunul - cand fiecare copil poate sa astearna pe hartie cele mai grozave dorinte! Ce face Mosul, e treaba lui!
Si "La multi ani", tuturor, cu sanatate, bucurii, pace sufleteasca, prosperitate si Craciun fericit! Cu multumiri, in numele tuturor copiilor si tinerilor, Cu drag,
Olga C. si echipa PAVEL

adriana spunea...

Draga OLGA, sper ca mica noastra daruire sa aduca bucurie copiilor...sa ne vedem cu bine maine la serbare...asa cum am scris si pe site-ul vostru, iti multumesc pentru ca accepti si micul meu ajutor.

Eu sunt onorata ca te-am cunoscut (chiar daca pana acum doar pe mail si telefon...uite doua obiecte, calculatorul si telefonul care ne-au inlesnit intalnire)...sper ca si copiii sa intalneasca de esarbatori si alti oameni minunati, asa cum sunteti voi , fetele dela PAVEL

Anonim spunea...

Draga Adriana,

Mai intai, multumim ca ai fost alaturi de noi la sarbatorirea Craciunului la sectia de oncopediatrie de la spitalul M.S.Curie (Budimex), pentru darurile aduse (pentru care ii multumim si d-nei Petrea Mirela Monica), pentru scrisorile frumoase de Craciun, si pentru cartile cu autograf ale d-lui Busuioc!

Din toata inima, iti multumim pentru ajutorul deosebit oferit pentru sustinerea copiilor bolnavi si a activitatilor organizatiei noastre!!!!

Sa iti dea Dumnezeu sanatate, bucurii, pace, prosperitate atat tie, cat si familiei si tuturor cititorilor site-ului si sustinatorilor copiilor!

Craciun fericit si La multi ani!

Va rugam sa va uitati si pe bloggul alternativ al organizatiei: http://apeluriumanitare.wordpress.com/, pentru a asculta colinde de Craciun, dar si pe: http://www.asociatiapavel.ro/index.php?ln=ro&cat=1

Olga Cridland si echipa PAVEL

Anonim spunea...

Aceasta tema este pur si simplu fara pereche:), este foarte interesant pentru mine:P Bravo !! vreau sa mai vad in continuare discutii pe tema asta!

adriana spunea...

@Olga, oricand cu mare bucurie

@Anonim...esti binevenit/a pe blog

Cristina spunea...

Draga Adriana,
Abia acum am citit o parte din aceste scrisori pentru Craciun. Am gasit numele lui Savitchi Stefan, un baietel pe care l-am dus si l-am internat in Italia la Pavia saptamana trecuta :) Si am gasit si scrisoarea Loredanei Fuiorea, pe care am vazut-o saptamana trecuta tot in spital la Pavia. Iti voi trimite un filmulet cu orchestra de percutie a copiilor romani internati la Pavia. Te imbratisez!