marți, 8 decembrie 2009

Un fluture optimist

De fiecare data cand citesc despre un copil sau un adult bolnav, ma gandesc ca fiecare, daca si-a dat acordul sa i se publice cazul, asteapta...asteapta si spera...acum, in timp ce scriu, eu ascult muzica...mi-a facut astazi pofta de Vivaldi un pusti de 5 ani...in timp ce scriu, un om bolnav, adult sau copil, acasa sau pe un pat de spital simte ca pentru el timpul curge altfel...si spera...spera ca ne pasa de povestea vietii lui.

Cand oamenii bolnavi cred in Dumnezeu, speranta inlatura deznadejdea...ce este oare in sufletul celui care nu crede?! Nu stiu.

Boala, cand vine, nu te intreaba daca esti crestin sau nu...eu, ca crestin, am datoria sa am mila fata de toti...oare am?!

E iarna...se apropie Craciunul...as vrea sa strang pe blogul meu toti oamenii bolnavi si sa le spun sa nu-si piarda speranta...sa le spun ceea ce am auzit acum cateva zile...ca singura nenorocire care ni se poate intampla, este sa pierdem dragostea Lui Dumnezeu...revin cu picioarele pe pamant...un blog marunt, cum este al meu, nu ii poate ajuta prea mult...dar mai multe bloguri marunte?!...cine stie?!...un copil poate poarta acelasi nume cu mine...un adult poate este nascut in aceeasi zi cu tine...un om poate este din orasul tau...unul poate ascunde in priviri un licar jucaus si ti-ai dori sa il cunosti...altul poate zambeste strengareste si tie iti plac zambaretii...este imposibil sa nu gasim un criteriu...daruind vom dobandi, de multe ori mult mai mult, nu neaparat material...sunt multe alte daruri pe care le putem primi...

E decembrie...patronii si contabilii au sansa sa faca si ei o fapta buna...acei 20% din impozitul pe profit...acum chiar ca am revenit cu picioarele pe pamant...stiu si unde i-as directiona daca as avea o firma...catre d-na profesor doctor Margit Serban...astazi am citit mult despre domnia sa...m-a cucerit...
"Cancerul este un mare consumator de bani, dar trebuie să reţinem că această boală, la copii, este vindecabilă în 80% din cazuri”, a declarat Margit Şerban, şeful Clinicii de Pediatrie III „Louis Ţurcanu” din Timişoara.

„Trebuie să asigurăm aceleaşi şanse de vindecare, tuturor, în interiorul ţării. Chiar şi cu banii puţini pe care îi avem şi pentru care aş vrea să nu trebuiască să ne luptăm atît. Nu trebuie să ajungem să ne trimitem copiii în alte ţări, la tratament, unde nu cîştigă nimeni, nici ţara, nici comunitatea, iar banii cheltuiţi sînt enorm de mulţi”
Sper din tot sufletul (am strans mai multe informatii aici) sa va cucereasca si pe voi si sa o ajutam sa reuseasca sa aduca primavara si in sufletele copiilor nostri...din cate am citit, am inteles ca are un aliat puternic: crede in Dumnezeu!

Eu vreau sa o ajut...dupa putinta mea...imediat ce termin de scris, un mail, un fluture dardindar, va poposi in inbox-urile prietenilor mei, reali si virtuali...sper ca fluturele meu sa fie liber si de acolo sa plece catre alti prieteni...nu mi-a placut niciodata insectarul...mai sper ca din iarna pana in primavara, toti copiii ale caror povesti le-am gazduit pe blogurile mele, sa se faca bine si sa o imbratiseze in ziua de Bunavestire, pe aceasta femeie care poarta in suflet o mare durere.

4 comentarii:

DiliMache spunea...

.. o picatura orbitoare intr-un ocean de noroi gri si de zambete astupate.... sa te auda Dumnezeu si copilasii sa se face bine in curand, fiecare clipa poate ascunde o minune iar fluturasul poate zbura exact unde trebuie. Te imbratisez...

adriana spunea...

de cand am citit primul articol despre aceasta doamna, am indragit-o...sa o ajute Dumnezeu sa continue ceea ce face

darry.anna spunea...

Foarte frumos articolul tau Adriana!
Am trimis deja fluturasul mai departe!

adriana spunea...

ce bine imi pare...asemenea oameni merita sa fioe cunoscuti de cat mai multe persoane