miercuri, 16 decembrie 2009

Vesti bune

In primul rand vreau sa va multumesc ca ati avut rabdare si multi dintre voi au citit si descarcat scrisori de pe blog...am o veste buna si o rugaminte:

  • vestea buna este ca astazi dupa amiaza, am primit un mail de la Monica Mirela http://mirelamonica.wordpress.com/2009/12/16/dupa-campanii-si-rezultate-sufletesti-cele-mai-frumoase/...impreuna cu colegii ei va cumpara in mare parte ce isi doresc copiii in scrisorile publicate aici si in cele ce urmeaza sa le primesc de la Budimex (cam 72 de scrisori per total)....pana la acel moment aveam o promisiune pentru o fetita ...inca o promisiune pentru un alt copil si o promisiune pentru alti cativa copilasi...pentru ca cele trei promisiuni veneau de la cateva prietene, le voi ruga sa ajutam copiii de la sectiunea copii cu probleme speciale in familie (sunt cativa copii despre care am tot scris pe blog);
  • rugamintea mea este sa nu ii uitati pe acesti copii care au scris scrisorile...sa va intoarceti si sa cititi si celelalte scrisori....sarbatorile trec...darurile se termina si anul care vine se anunta destul de greu...retineti numerele lor de telefon si din cand in cand, intrebati de ce au nevoie...la o familie cu un copil bolnav, mereu sunt goluri de acoperit...pe masura ce ii voi intalni, voi scrie despre fiecare pe blogul destinat acestor copii curajosi http://ai-suflet-bun.blogspot.com/.
Eu centralizez scrisorile, Monica Mirela mi-a scris ca va cumpara tot, mai putin laptopurile, asa ca aici lista ramane deschisa...sunt cativa copii care isi doresc asa ceva si eu ii inteleg...daca gasim donatori e super...daca nu, copiii am vazut ca sunt foarte intelegatori..nu se vor supara, dar vor continua sa spere.

Sambata Mirela face cumparaturile, formeaza pachetele cu daruri si saptamana viitoare mergem la copii...pe langa daruri, copiii vor primi si o scrisoare de la Mosul.

Va tinem la curent cu toate etapele din LABORATOR...daca suntem in impas va rugam sa ne dati o mana de ajutor.

Un comentariu:

Anonim spunea...

Sunt alaturi de voi:)Imi tot repet:Doamne ce veste minunata! Sunt alaturi de voi!
Nicoleta(BT)