vineri, 15 ianuarie 2010

15 Ianuarie

Eminescu...Mihai Eminescu...

Multe flori sunt, dar puţine
Rod în lume o să poarte,
Toate bat la poarta vieţii,
Dar se scutur multe moarte....


sau

Când amintirile-n trecut
Încearcă să mă cheme,
Pe drumul lung şi cunoscut
Mai trec din vreme-n vreme....


sau

Mână doru-i tainic colo, înspre tine,
Ochiul îmi sclipeşte, genele-mi sunt pline,
Inima mi-i grea;
Astfel totdeauna, când gândesc la tine,
Sufletul mi-apasă nouri de suspine,
Bucovina mea!

sau

S-a stins viaţa falnicei Veneţii,
N-auzi cântări, nu vezi lumini de baluri;
Pe scări de marmură, prin vechi portaluri,
Pătrunde luna, înălbind pereţii.
sau...

2 comentarii:

DiliMache spunea...

mereu actual, mereu genial si mereu unic... mi-a incantat fericirile si mi-a alinat tragediile adolescentine... un mare suflet!

adriana spunea...

Bunicul meu m-a invatat sa citesc...cand am mers la scoala,stiam Luceafarul...primul meu abecedar