marți, 12 ianuarie 2010

8 zile

Up date 25 ianuarie: Pe 27 este ziua gemenilor Nicolae si Elena: http://adriana-dardindar.blogspot.com/2010/01/gemenii.html

Le-am pregatit un dar aici http://adriana-dardindar.blogspot.com/2010/01/zapezile-de-ieri-zapezile-de-azi.html

Up date 20 ianuarie
: Astazi este ziua mea.

Mai sunt 8 zile pana la ziua mea...20 Ianuarie...cum blogul se numeste "dardindar", v-ati dat seama ca imi plac foarte mult darurile...nu o lungesc cu acest post, mai ales ca pana pe 20 il veti citi zilnic...schimb doar titlul si cate ceva pe ici pe colo (asta inseamna ca va las si eu cate un dar).

M-as bucura sa va intalnesc de ziua mea...si daca ati veni la intalnire, mi-ati aduce un dar...ceva cat de mic, asa, ca intre prieteni...stiti ce imi doresc cel mai mult?!...lista e gata facuta:

  • CEI PE CARE II PORT IN INIMA SA FIE FERITI DE NECAZURI (citesc zilnic Acoperamantul Maicii Domnului ... cum si voi sunteti parte din inima mea, ce dar mai frumos decat sa stiu ca il cititi si voi...macar pana la ziua mea);
Indiferent daca veniti sau nu la aceasta intalnire de daruri, va multumesc pentru faptul ca imi vizitati blogul... in cei 43 de ani pe care maine-poimaine ii implinesc, am primit atat de multe daruri, incat anul trecut m-am gandit sa nu fiu egoista si sa daruiesc si eu la randul meu...nu stiu in ce masura voi v-ati bucurat de ele, dar eu am fost foarte fericita sa scriu pe dardindar.

La multi ani!!!

Cu drag,
Adriana

Niciun comentariu: