miercuri, 20 ianuarie 2010

Astazi

Nu v-am pacalit...astazi chiar este ziua mea...sau mai bine zis, seara mea, pentru ca sunt nascuta pe la ora 20...De astazi, povestile mele, timp de un an, vor incepe cu...Buna, sunt Adriana si am 43 de ani...multumesc fluturasului dardindar ca mi-a reamintit...iar voua va multumesc pentru vizite...daca astazi este prima data cand ati intrat pe blogul meu, cu un simplu click, fluturasul de mai jos va va purta printre daruri...blogurile mele...pentru ca dulciurile ingrasa, nu va servesc cu bomboane...va zambesc insa, in timp ce scriu si sper sa ajunga pana la voi zambetul meu...daca aveti prieteni sau cunoscuti care isi serbeaza astazi ziua de nastere sau onomastica, salutati-i si din partea mea...pupici, pe maine...sper sa reveniti!

PS. Peste o saptamana este si ziua lor.

10 comentarii:

Andreea Tatiana spunea...

La multi ani Adriana!.Dumnezeu sa te ocroteasca şi să te ajute în tot ceea ce faci..veşnicie întru mântuire îţi doresc..Numai bine!

darry.anna spunea...

La Multi Ani Adriana!
Sanatate, iubire si putere pentru actiunile tale.
Domnul sa fie cu tine si cei dragi tie!
Te imbratisez cu drag!

DiliMache spunea...

La multi ani din nou cu 8 minute intarziere! Ah, am ratat momentul.... te imbratisez cu drag!

April spunea...

La multi ani Suflet Mare!
Tot binele din lume, draga!

adriana spunea...

Multumesc dragutelor...am trecut si eu pe la voi...Maria, tu de ce nu imi dai voie sa intru?!

DiliMache spunea...

Of Adriana, mi-a mai zis cineva ca e o problema la intrarea pe blog, nu stiu de ce fiindca am accesul liber, l-am avut oprit acum vreo luna vreo 2 zile, atat... mai verific acum setarile si sper sa poti intra!

Anonim spunea...

la multi ani fata draga si pe aceasta cale.Ii pare rau ca nu va pot insotii astazi.ma voi revansa cumva.pupaturi.

Natalia spunea...

La multi ani, cu intarziere, dar din tot sufletul!

DoarATAT spunea...

Buna Ziua ! (23:45 .. !)
Va doresc Un AN NOU Minunat !
La Multi Ani !
~
23:46 ... !
~,

adriana spunea...

Va multumesc si iertare de intarziere in rsapuns!