marți, 19 ianuarie 2010

Cristina Z. si colegii ei, matusi si unchi Dardindar

In luna decembrie, am vorbit de cateva ori cu Radu la telefon (0743.834.990)...ultima data in seara de 29 decembrie...la putin timp, in aceasi seara am primit un mail de la Cristina Z...ma intreba despre Lista de cumparaturi...dorea sa ajute impreuna cu colegii ei...am indraznit:

Cristina, este un baiat...RADU...nu are parinti, are cam 20 de ani...bolnav de cancer ...am scris aici http://adriana-dardindar.blogspot.com/2009/09/inainte-de-ma-judeca.html despre el si azi m-a sunat...a lasat si un mesaj pe blog la mine...se lupta cu viata...daca poti sa il ajuti, nu ezita...dupa cum vorbeste, are mult bun simt...si doamnele de la PAVEL vorbesc frumos despre el...suna-l si spune-i ca eu ti-am dat numarul lui...sa iti spuna ce are nevoie...din cate am inteles are si niste facturi neplatite...Am vorbit azi cu Alexandra...mamica lui Stefanel (0727.205.695)...are nevoie de ceai Humana (plante)...mai este o mamica cu greutati...mamica Robertei (0729.305.247)

A doua zi, Cristina mi-a raspuns:

Cu ajutorul a 2 colegi de munca am strans 900 de RON, care au plecat asa:

200 de RON - Alexandru Haranita:
http://apeluriumanitare.wordpress.com/2009/11/29/stare-de-soc/
RO 98 INGB 0000999901737193

200 de RON - Lupu Gabriel:
http://apeluriumanitare.wordpress.com/2009/11/13/lupu-gabriel-si-casa-cu-doua-odai/
RO 98 INGB 0000999901728759

150 de RON - Stefan Ciocoi
http://ai-suflet-bun.blogspot.com/search/label/STEFANEL
RO 31 BTRL 04301201T23974XX

150 de RON - Roberta Cobzaru: (0729.788.289)
http://ai-suflet-bun.blogspot.com/search/label/Roberta
RO 40 INGB 0000999901734648

200 de RON - Radu Carp (0743.834.990)
http://isabellelorelai.wordpress.com/2009/09/04/orfanul-radu/
Cash, pt butelie..si altele.
Cristina, iti multumesc!...Salutari si colegilor tai...sunteti bineveniti in club!

6 comentarii:

Sorin M. spunea...

Mâine este ziua ta, permite-mi cu acestă ocazie să las aici câteva gânduri.

Mesajul poeziei ce urmeaza sa iti fie ca o rugaciune necurmata a inimii!

SĂ FACI, O, IiSUSE

Să faci, o, Iisuse, din inima mea
O harfa divină să cânţi Tu în ea,
În corzile-i sfinte să sune mai lin
Acordul iubirii măreţ şi senin.

Să faci, o, Iisuse, din inima mea
Cădelniţă sfântă să ardă în ea,
Tămâia iubirii cu focul ceresc
Ca pururi prin lume, iubind, să trăiesc.

Să faci, o, Iisuse, din inima mea
Epistolă vie să scrii Tu în ea,
Cuvântul iubirii plăcut şi duios
Să-ndemne pe-oricine spre cerul frumos.

Să faci, o, Iisuse, din inima mea
Biserică sfântă să stai Tu în ea,
Podoaba iubirii cu duhul ei blând
S-o facă frumoasă oriunde, oricând.

Să fie, Iisuse, şi inima mea,
Să fie într-una ca inima Ta
Izvor de iubire, de milă, de har,
Mereu tot mai plină pe-al jertfei altar.
Traian Dorz

Se spune ca albina pentru a produce un kilogram de miere are nevoie de aproximativ 500.000 de zboruri. Dar ea nu se da batuta, cu fiecare drum se aduna si pretiosul nectar din care se obtine mierea. Si inca ceva: albina nu e singura, ea lucreaza alaturi de zeci de mii de consoarte.
E ziua ta azi, si iti doresc sa te asemeni cu o harnica albinuta ce clipa de clipa lucreaza neancetat pentru a mai aduce un strop de "miere" in vietile oamenilor, si cand va veni stapanul stupului sa curete trantorii sa te gaseasca cu mult rod. Si nu uita: "Suntem mult mai multi pe lume cei ce credem si iubim..."
Fie ca drumul tău să îl parcurgi mereu zâmbind încă muuuulţi ani de acum înainte!
Nu uita că bucuriile mari vin din lucrurile mici...
Florile acestea de aici, ti le daruiesc virtual, din toata inima.
LA MULTI ANI!

DiliMache spunea...

multi ani traiaaaascaaaaaaaa,
multi ani traiaaaascaaaaaaaa,
laaaa muuuulti aaaaaaaaaaaaaani!
Sa fii sanatoasa, iubita si cu Dumnezeu alaturi mereu! Pe blogul meu ai un cadou dupa puterile mele, dar sunt disperata ca am pierdut multe numere de telefon printre care si al tau schimbandu-mi cartela in telefonul sotului... fiindca as fi vrut sa iti urez direct toate lucrurile bune din lume! Te pup, te imbratisez, sa fii fericita!!!

ana-maria spunea...

la multi ani ,adriana ...sa-ti dea domnul pt rugaciunile sf eftimie cel mare ,sf pe care-l praznuim azi ,bucurii duhovnicesti , pace si sanatate ...
salutari din targoviste!!!!

Mariana spunea...

Dragă Adriana, La mulţi ani binecuvântaţi de Dumnezeu!

Dacă Sorin a venit cu versurile în dar, eu vin cu melodia :) aici
Să-ţi El sănătate şi putere să bucuri îngerii de pe pământ şi îngerii din Cer!

Un altfel de ,,dar" va veni un picuţ mai încolo...sper...

Te îmbrăţişez cu mare drag! >:D<

Sergiu spunea...

LA MUlti Ani!

adriana spunea...

Va multuuuuuumesc!!!!