sâmbătă, 16 ianuarie 2010

Cu liftul de la parter pana la etajul 4...de la 4 la 5, pe scari

Up date 18 ianuarie: am corectat nr. de telefon al Alexandrei Ciocoi, mamica lui Stefanel 0727.205.695.

Budimex, azi si miercuri si ceva din anul trecut...

Intai am fost la etajul 4....azi a fost ziua Alexandrei...a implinit 2 anisori si am scris aici despre ea si despre matusica Dardindar Maria.

A urmat etajul 5, pentru ca aveam daruri cumparate si pentru aici , cu ajutorul unchi lor si matusilor Dardindar: Alina si colegii ei de la AMC.

Initial, pentru meniul de Craciun, ma gandisem sa comand mancarea pentru mamici si copii la un restaurant din apropierea spitalului...cateva calcule simple m-au determinat sa nu imi bat joc de bani si am ales o varianta mult mai ieftina dar la fel de gustoasa...am comandat meniul la Real si multumesc din nou Alinei si colegilor ei de la AMC, fostilor mei colegi, Mariei, colega prietenei mele Angi G., vecinei mele, mamica Evei, prietenelor mele Angelica, Vera, Nicoleta de la Botosani...mancarea a fost foarte buna, mi-au spus cativa parinti pe care i-am reintalnit dupa Craciun...surpriza si bucuria parintilor si a copiilor a fost pe masura...nu va mai scriu meniul ca nu vreau sa va fac pofta...trec la Lista de cumparaturi...pun cateva poze, facute cu aparatul Cosminei:

Impreuna cu trei mamici (Elena, Nicoleta si Gabriela, am pregatit pachetele in camera de joaca P.A.V.E.L.















Prima lauda adusa bucatelor, a venit de la Cosmina...sarmalutele miroseau atat de bine si ea manca cu asa o pofta, incat nu m-am putut abtine si am rugat-o pe mama ei sa ii faca o poza.
















Dupa Craciun, mamica lui Fabian m-a rugat sa ii pun doua pachete la posta...vroia sa aiba si ceilati copii, acasa, ceva bun pe masa de Anul Nou.

Inainte de Anul Nou, am scris cartile postale, impreuna cu parintii si copiii care si-au dorit sa participe la tombola pentru excursia in tara lui Mos Craciun (scrisorile au fost cumparate cu o parte din banii donati de fostii mei colegi)...acum asteptam sa aflam castigatorii.

Dupa Anul Nou, Alexandra, a ramas fara ceai pentru Stefanel...Humana de plante...fara minute pe cartela...i-am reincarcat numarul cu 6 euro.

Luni am primit daruri non food de la Lili, pe care le-am alaturat cumparaturilor de miercuri pentru 11 mamici ...scriu copiii ca imi este mai usor: Maria Narcisa, Andreea D., Bogdanel, Daiana, Cosmina, Valentin, Andrea V., Claudiu, Bianca Maria si gemenii despre care am scris aici si am aflat ca vin maine la recuperare (ce am cumparat, trec la Lista de cumparaturi).

Mereu cand merg la spital, ma gandesc ca merg la o gradinita de copii...asa reusesc sa fac fata unor evenimente, uneori inevitabile intr-un spital ( o sa va spun in postul urmator despre ce este vorba, cu toate ca sunt sigura ca ati banuit daca ati numarat copiii de mai sus).

Astazi am facut din nou cumparaturi si mi-am facut noi prieteni:

Andreea Vaduva
, 5 ani, o fetita micuta si zambareata, pe care am intalnit-o prima data in ultima zi a anului trecut...era asa de suparata, incat nici nu a vrut sa ii scrie mosului...i-am spus ca poate sa castige o excursie ...nimic...nu am putut sa capat nici macar un zambet de la ea...cu totul altfel au stat lucrurile, cand miercuri, la prima vizita pe acest an la copii, in urma unei mici incurcaturi, micuta Andreea m-a cucerit cu un zambet enigmatic...i-am promis ca revin si indreptam incurcatura creata...azi am revenit si mamica ei a primit si ceea ce omisesem la cumparaturile de miercuri (notez la Lista de cumparaturi)...am facut rost si de numarul ei de telefon...0762.180.732...Bogdanel a plecat acasa, asadar pana se intoarce cu mamica lui, nu are cine sa imi scrie comenzile mamicilor...din cand in cand, voi suna eu sa intreb ce au nevoie.

Apostol Claudiu, 3 ani...lapte praf Nestle Junior 2+...a uitat mamica lui sa-mi spuna pentru miercuri..i-am dus astazi...telefonul lor: 0766.583.510.

Stefanel Ciocoi, 2 ani...nu era la spital, el vine luni...il astept cu lapte praf Milumil Junior 2+, Pampers nr.5, servetele umede si biberon...cum am un pic de timp va povestesc si ultimele noutati...vorbim aproape zilnic...ma suna ea si imi povesteste despre nazdravanii Stefan si Adrian...despre cum e sa nu ai apa in curte...despre multe alte lucruri...suna de la 0727.205.695.

Va multumesc tuturor celor care ati adus un strop de bucurie in inimile copiilor ... vor urma si alte posturi pe post de raport de activitate, pentru ca nu am epuizat inca darurile.

Niciun comentariu: