sâmbătă, 16 ianuarie 2010

La multi ani, Alexandra!

Poza e de alta data...astazi era imbracata intr-o rochita rosie de catifea...i-am pupat o manuta si mi-a intins-o si pe cealalta...mi-a spus bau...bau...in traducere inseamna ca mai devreme s-a jucat cu tatal ei...el se ascundea si ea il cauta...i-a servit pe copii si pe mamici cu bomboane (aici a fost ajutata de mamica).

Alexandra Ioana a implinit astazi 2 anisori...din pacate, nu acasa ci in spital...Budimex, oncologie...luni va fi operata la burtica.

Pentru ca a fost ziua ei, a primit si daruri: jucarii, lapte praf (acum bea Nestle junior 2+...am fost inspirata sa sun si sa intreb...ultima data i-am dus Junior 1+...dar acum, ca a implinit 2 anisori, a schimbat si laptele), un pachet de Pampers si unul de servetele umede...eu am fost doar curier...cu jucariile si finantele m-a ajutat Maria (mama scrimerei Ana Maria Branza...mama Anei este colega cu prietena mea, Angi G., amandoua fiind matusi Dardindar).

Alexandra a fost foarte incantata de jucarii...i-am ales o maimutica si un urs haios care tine in brate un butoias ...daca o vedeati pe Alexandra cum isi lipea obrajorul de urs, in semn de iubire...va topeati.

De obicei pe Alexandra o intalneam la etajul 5...acum este la 4...pana luni, cand va fi operata la burtica...daca vreti sa ii spuneti La multi ani!, sunati la 0767.472.746.

Pentru ca aveam daruri si pentru etajul 5, m-a insotit impreuna cu mamica ei...fug sa scriu despre etajul 5 in postul urmator.

Niciun comentariu: