marți, 19 ianuarie 2010

Radu are sapca...Radu are...

In clipul muzical, Radu are sapca...in viata de zi cu zi, Radu are cancer...si mai are mult bun simt...si are 24 de ani....nu are parinti...matusica Dardindar, Cristina Z., s-a intanit cu el in data de 30 decembrie (am povestit aici, de ce) si mi-a scris:
L-am cunoscut pe Radu aseara si, da, este un tanar de 24 de ani cu mult bun simt si care ar fi ajuns mult mai departe daca ar fi avut cateva sanse in viata.




In luna decembrie, am vorbit de cateva ori cu Radu la telefon (0743.834.990)... ultima data in seara de 29 decembrie...la putin timp, in aceeasi seara, am primit un mail de la Cristina. Z...ma intreba despre Lista de cumparaturi...dorea sa ajute impreuna cu colegii ei...am indraznit:

Cristina, este un baiat...RADU...nu are parinti, are cam 20 de ani...bolnav de cancer ...am scris aici http://adriana-dardindar.blogspot.com/2009/09/inainte-de-ma-judeca.html despre el... si azi m-a sunat...a lasat si un mesaj pe blog la mine...se lupta cu viata...daca poti sa il ajuti, nu ezita...dupa cum vorbeste, are mult bun simt...si doamnele de la P.A.V.E.L. vorbesc frumos despre el...suna-l si spune-i ca eu ti-am dat numarul lui...sa iti spuna ce are nevoie...din cate am inteles are si niste facturi neplatite...

Cu ajutorul a 2 colegi, Cristina a strans 900 de RON din care 200 de RON i-a donat in data de 30 decembrie, lui Radu Carp, cash, pentru butelie si altele.

Am vorbit si aseara cu Radu...cel mai des cuvant folosit a fost frig...ii este frig pentru ca nu are haine groase...ii este frig acasa, unde se incalzeste din cand in cand cu ajutorul unei aeroterme, mare consumatoare de curent...ii este frig pentru ca afara este frig...in timp ce vorbeam cu el la telefon, uitandu-ma pe geam la zapada de afara, instinctiv, am pus mana pe calorifer...frigea...

Despre Radu, daca vreti sa il ajutati, puteti afla mai multe de aici...asa am aflat si eu initial:
http://isabellelorelai.wordpress.com/2009/09/04/orfanul-radu/

11 comentarii:

MONICA DANIELA spunea...

AM CITIT POVESTEA LUI SI CHIAR M-A IMPRESIONAT.
MA MIR CE PUTERE AU OAMENII ASTIA SA TREACA PRIN ASA CEVA
DUMNEZEU SA-L AJUTE SA-I FIE MAI BINE.
ADRIANA TIN SA-TI MARTURISESC CA NU-MI VINE SA CRED CATI OAMENI ,COPII BOLNAVI SUNT.
SI TE GANDESTI SA AJUTI PE CINEVA CU PUTIN LA SFARSIT DE LUNA.
INTREBAREPE CINE ?
SUNT ATATIA !
E CA SI CUM AM DECIDE LA UN NIVEL MAI MIC CINE MERITA SA TRAIASCA SI CINE NU.
PTR CA DE FAPT NU PUTEM AJUTA PE TOTI .
ITI SPUN SINCER CA NU VAD O SOLUTIE ,NU STIU CARE SA AJUTE PE TOTI.

adriana spunea...

rugaciunea

r@du spunea...

Primavara... anotimpul renasterii, al trezirii la viata, face acum de ziua aceasta de 8 Martie,ziua cea mai plina de feminitate, zambete, si caldura ...
De 8 Martie va urez atat sa fi-ti,fericita si inconjurata de cei dragi incat sa aveti zambetul pe buze pana la urmatoarea zi a femeii. Cu drag r@du

adriana spunea...

Iti multumesc Radu pentru frumoasele cuvinte; sa dea Domnul ca dupa vremea postului, sa renastem cu totii.

r@du spunea...

Invierea Domnului sa va sporeasca sanatatea si belsugul, sa va implineasca gandurile si sperantele. Lumina sfanta a Invierii sa coboare in sufletele si in inimile voastre.Paste fericit

adriana spunea...

PASTE FERICIT SI TIE RADU! SPER CA TE SIMTI MAI BINE.

r@du spunea...

BUna seara Adriana,eu am avut un spectacol la Galati si s a filmat , pot sa atasez lincul de pe you-tube ,ca sa-l postati pe blog? daca se poate?

adriana spunea...

Radu, trimite-mi link-ul si fac o vizita

r@du spunea...

Buna ziua Adrana,uitati lincuryle

http://www.youtube.com/watch?v=tYXLtCplOoI


http://www.youtube.com/watch?v=_TNApi10Oqg

r@du spunea...

Emotia Craciunului ne cuprinde, indiferent de virsta; cerul este mai frumos, linistea este atit de adinca, incit auzim clopoteii renului Rudolf, tocmai din Laponia... ! Vine Mos Craciun, la noi toti! Miresme de bunatati; de sarmalute, de cirnaciori fripti, de cozonacei aurii....ne ametesc deja! Si avem si un brad semet, impodobit, sub a carui cetina se ascund sumedenie de daruri, si pentru cei mici, si pentru cei mari!Ne cerem iertare in gind, pentru greselile noastre, si ne ingramadim febril si rizind sub brad, sa ne gasim pachetelul!A sosit Craciunul! Inchide
Fie ca iarna aceasta sa va aduca cele mai frumoase clipe, alaturi de cine va-e drag! Sa va bucurati de tot si de toate, cu inima impacata si cu sufletul vibrand!

r@do spunea...

V a doresc un paste fericit alaturi de intreaga familie cu o masa bogata!Cu stima Radu c>