joi, 21 ianuarie 2010

SĂ FACI, O, IISUSE

Daca v-a placut ce am primit de la Monica Daniela, continuati sa cititi.

Scrisa de Traian Dorz...Primita de la Sorin si Mariana...Gandindu-ma ca orice crestin isi doreste precum autorul, sunt convinsa ca o sa va placa si voua aceasta poezie:

Să faci, o, Iisuse, din inima mea
O harfa divină să cânţi Tu în ea,
În corzile-i sfinte să sune mai lin
Acordul iubirii măreţ şi senin.

Să faci, o, Iisuse, din inima mea
Cădelniţă sfântă să ardă în ea,
Tămâia iubirii cu focul ceresc
Ca pururi prin lume, iubind, să trăiesc.

Să faci, o, Iisuse, din inima mea
Epistolă vie să scrii Tu în ea,
Cuvântul iubirii plăcut şi duios
Să-ndemne pe-oricine spre cerul frumos.

Să faci, o, Iisuse, din inima mea
Biserică sfântă să stai Tu în ea,
Podoaba iubirii cu duhul ei blând
S-o facă frumoasă oriunde, oricând.

Să fie, Iisuse, şi inima mea,
Să fie într-una ca inima Ta
Izvor de iubire, de milă, de har,
Mereu tot mai plină pe-al jertfei altar.

Niciun comentariu: