joi, 25 februarie 2010

Alexia

Si ei ii puteti spune astazi LA MULTI ANI ( este Sf. Mc. Alexandru) la numarul 0765.479.877 sau pe adresa de mail : sfartisabina@yahoo.com sau pe blogul unde mamica ei ne da vesti http://alexiamariapintea.blogspot.com/

Eu am sunat si mamica ei mi-a spus ca sunt la spital, se pregatesc sa intre in sala de operatie.

Sa ne rugam sa fie totul bine pentru micuta.

Ii puteti face un dar, donand in contul:

RO48 INGB 0000 9999 0174 1488

ING BANK - Sucursala Obregia - Bucuresti

Titular: Pintea Sabina

De ce am postat despre ea, vedeti in certificatul de mai jos:

5 comentarii:

mariperijoc spunea...

Alexia va fi operata astazi,sa ne rugam ca operatia ei sa reuseasca si sa ii fie bine.Dumnezeu sa o ajute!

adriana spunea...

am vorbit si eu azi cu mamica ei; am scris si in post de operatie; sper sa ne rugam cat mai multi pentru ea

Flore spunea...

Adriana si Mari , va multumim din suflet !
Dupa cum i-am raspuns si lu Mari la mail:
"Ma pregateam sa intru pe blogul ei sa scriu dar nu prea am cuvinte ... nu am inspiratie ... nu mai stiu ce sa mai zic .
Nu a operat-o pe Alexia ...(Au fost mlte operatii azi si nu a mai apucat sa o ia si pe ea)... a stat nemancata si nebauta.
De la 12 noaptea pana azi la 13.45 mititica . Marti ... este programata! Este ok ea ... a stat si a asteptat pana la ora aia sa vina cealalta sora a noastra,Cristina la ea sa ii aduca lapte,cereale si apa ... pentru ca nu mai avea si de-aia nu i-a dat sa pape si sa bea.A stat cumintica ... dar uneori plangea de sete si de foame.

Flore spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
Flore spunea...

Astazi a fost operata.Totul a decurs ok.Acum este la terapie intensiva.

Va tin la curent!