joi, 25 februarie 2010

Andrei, pustiul din Rasinari



 Up date 21 ianuarie 2011 Dumnezeu sa il odihneasca pe Andrei!

Up date 2010 L-am vizitat pe Andrei in iarna, la spitalul Fundeni cu cateva daruri, printre care si un telefon mobil primit de la colega Angelei G, doamna Maria B. Nici nu va puteti imagina ce bucuros a fost pustiul.


Am inceput sa va spun despre el aici:
http://adriana-dardindar.blogspot.com/2010/02/pe-langa-sibiu.html

Intre timp am primit raspuns si de la Asociatia PAVEL (Andrei este in prezent internat in spital) si mi-a scris si doamna director de la scoala unde invata Andrei, atunci cand nu este la spital:
Andrei este elev in clasa a 3-a (afisul a fost facut anul trecut).
Copilul a fost diagnosticat in ianuarie 2009 cu Leucemie acuta limfoblastica. De la acea data el este in evidenta sectiei oncologie din Spitalul Fundeni si urmeaza tratamente dificile si numeroase. Familia sa este formata din mama, tata si o surioara si traiesc din ceea ce tatal castiga prin munca de muncitor zilier la padure. Mama nu lucreaza, pentru ca de cand s-a imbolnavit copilul tot timpul il insoteste, ajuta, asista, ii pregateste hrana si imbracamintea atat acasa cat si la spital pe durate mari de timp. Cheltuielile legate de transportul la Bucuresti, de procurarea unui anumit tip de hrana pentru copilul bolnav ii fac pe acesti oameni sa fie acum disperati pentru ca nu reusesc sa se descurce.
Aici la scoala am demarat actiuni de sprijin pentru Andrei din prima zi in care am aflat diagnosticul. S-au strans bani de la parintii elevilor, de la diferite persoane, de la partenerii straini, dar aceste fonduri ii ajuta pe parinti doar sa isi sustina cheltuielile zilnice sau cele de dus-intors Bucuresti Sibiu.

Andrei este in spital cu mama lui (Adina Flintas 0746. 372. 418)
Concluzia este: familia lui Andrei are nevoie de ajutorul nostru!

3 comentarii:

adriana spunea...

L-am vizitat si pe Andrei in iarna, cu cateva daruri, printre care si un telefon mobil primit de la colega angelei, doamna Maria B. Nici nu va puteti imagina ce bucuros a fost pustiul.

Anonim spunea...

dumnezeu sa-l odihneasca....din pacate baiatul a murit la data de 21 ianuarie 2011

adriana spunea...

Dumnezeu sa il odihneasca! L-am pomenit si eu ieri la slujba de parastas.