joi, 11 februarie 2010

Dardindar la un an de postari

AM ANUNTAT CINE A CASTIGAT DARUL aici


Acum un an, prima postare pe blog.

Astazi va invit la un nou concurs; mi-am amintit ca a fost mare cererea data trecuta.

Daca vreti sa participati, un click in perioada 11-20 februarie 2009 pe cuvantul CONCURS sau pe fotografie si cateva cuvinte lasate acolo la comentarii.

Castiga cine ma va convinge ca ii place cartea.

Indeplinind vointa lui Dumnezeu vei ajunge la cunoasterea adevarului, iar adevarul te va face liber. Daca vei pazi legile lui Dumnezeu, vei ramane in dragostea Lui, iar ramanand in El, vei aduce multa roada. (Fiecare zi, un dar al lui Dumnezeu; pag. 58, ziua de 11 februarie)

28 de comentarii:

DiliMache spunea...

LA multi anisori blogului acesta care a adus atata bucurie, unde am ras si am plans! Deocamdata itI fac urarea tie, Adriana, in afara concurului... si fiindca niciodata coincidentele nu sunt doar coincidente, tocmai am facut din motive nestiute un bebe mic care are cam cat blogul tau... sa fie pentru tine un mic cadou, ca un simbol al puritatii sufletesti care transpare din povestile micutilor luptatori care mi-au intrat in suflet prin intermediul tau - si totodata al victoriei vieti si binelui asupra durerii! : http://www.desenatori.ro/desen-1312655.htm

Anonim spunea...

buna!
Nu stiu daca mi-ar place aceasta carte fiindca nu am citit-o, insa tare mult mi-as dori sa traiesc astfel fiecare zi din viata mea.
Ar fi minunat pentru noi toti daca am fi constienti de prezenta Domnului in viata noastra si daca nu am uita atat de des sa-L chemam, sa-L rugam sa ne ajute ca fiecare gest, fiecare gand , fiecare fapta sa fie, de fapt, Voia Sa.

Marilena spunea...

La mulți ani cu binecuvântări Adriana!

darry.anna spunea...

Blogul tau este un adevarat DAR, Adriana.Am gasit mereu lucruri bune si folositoare. LA MULTI ANI DARDINDAR!

Anonim spunea...

La multi ani din tot sufletul pentru Adriana, prietena mea,si blogul ei fraged.
Cand a inceput sa scrie, am crezut ca va fi ceva de scurta durata, o incercare de moment.
Dar dupa un an, pot spune,ca ea si blogul ei sunt un mic dar de la Dumnezeu:pentru cei pe care ii ajuta, pentru noi, pe care ne-a facut sa constientizam ca sunt altii in jurul nostru care au nevoie de ajutor.
Pentru staruinta cu care incearca sa ne aduca pe calea cea buna.
Pentru sinceritatea faptelor sale.
Si nu in ultimul rand pentru rezultatele reale obtinute.
Am vazut un film, in care familia disparea si ramaneau copiii.
M-am gandit ca daca as fi fost in situatia asta, pe ea as fi ales sa ma inlocuiasca.

Ioana spunea...

La multi ani si multe daruri! :) Ma bucur ca prin intermediul acestui blog am putut colabora in a face o bucurie celorlalti , mai incercati in viata si ca acesta ar putea fi inceputul unei frumoase prietenii.
Bucurie! >:D<

Viorel TÎRNOSCHI spunea...

Adriana,LA (cât mai multe postări) MULŢI ANI!

Ana spunea...

La mulți ani cu cât mai multe postări folositoare!

April spunea...

La multi ani! sa cresti mare, mare suflet bun!

Andreea Tatiana spunea...

La multe postari folositoare pentru tine si cititorii tai..fiecare zi intr-adevar este un dar de la Dumnezeu..

Bogdan spunea...

felicitarile mele la mai multi ani si la mai mare efcienta
http://hobbitu.blogspot.com/2010/02/3-povesti-persoane-care-predau-lectii.html
vizitati linku, o surpriza pt dvs

Bogdan spunea...

e o surpiza nu cu rol de linguseala, ci pur si simplu e un adevar, un fapt constatat de mine

Amalia spunea...

La multi ani blogului tau Adriana, sa fie de folos si pe mai departe celor care il citesc! Doamne ajuta!

MONICA DANIELA spunea...

cRED CA AM SA MI-O CUMPAR SI EU CARTEA ASTA.

adriana spunea...

va imbratisez pe toti; raspund luni la toate mesajele; pupici

adriana spunea...

@Maria, cand am citit ca ai facut un bebe mic, am vrut sa te sun si sa te felicit...am crezut ca se inmulteste echipa...pe urma am vazut
ca e vorba de un desen foarte simpatic...cum am scris si la tine...fa-l cu ochii verzi, sa fie in ton cu blogul meu.

Te astept si la concurs...comentariul lasa-l pe blogul cu cartea.

adriana spunea...

Anonim, buna!

Am transcris din carte fragmente pe blogul
http://cartea-de-pe-blog.blogspot.com/

Citeste-le si daca iti plac, inscrie-te la concurs.

adriana spunea...

Marilena, iti multumesc si toate cele bune si tie!

adriana spunea...

Darry.anna...si tu ai in darry.ana un dar; poate ca asta este motivul pentru care ne simpatizam...dar la dar trage.

adriana spunea...

Vera, m-ai topit cu declaratiile. Cu calea cea buna nu stiu ce sa zic, pentru ca de multe ori ma pierd eu de drumul cel bun si ingust.

Cel mai bine e sa ne tragem de maneca unii pe altii cand gresim potecile.

adriana spunea...

Ioana, pe noi ne mai leaga si alt blog, pe care cu ceva timp in urma ne-am dat toata silinta sa schimbam o hotarare; mereu am in minte acele zile si inca sper sa fi fost doar o farsa sau un semnal de alarma; indiferent ce a fost, uite ca a lasat in urma si un lucru bun.

adriana spunea...

Viorel, la fel si blogului tau...o sa imi fac timp sa citesc mai pe indelete postarile de pe el.

adriana spunea...

Ana, multumesc si astept sa-mi spui daca ti-a placut cartea.

adriana spunea...

April, si tu esti un suflet bun, multumesc si sa crestem cu totii in bunatate.

adriana spunea...

Andreea, multumesc; si pe blogul tau trebuie sa poposesc mai mult, pentru ca am vazut multe lucruri de folos

adriana spunea...

Bogdan, ai scris vorbe prea mari despre mine. Ca sunt tanara, iti dai seama ca imi place, dar nu vreau sa creada cineva ca sunt mai altfel decat sunt; ruda este matusa mea si o iubesc foarte mult; acesta este motivul pentru care nu imi este greu sa am grija de ea; in plus avand grija de ea, in fiecare zi invat cate ceva de folos deci in avantaj sunt eu; nu fumez, nu beau si aceste nu-uri imi permit sa daruiesc din cand in cand, dar fara sa fiu nevoita sa imi rup de la gura; pur si simplu e modul meu de a-i multumi Lui Dumnezeu ca m-a ferit de vicii costisitoare; in plus de cele mai multe ori eu sunt doar un intermediar intre cativa oameni cu suflet, prieteni de zi cu zi sau prieteni ai blogului si copiii de la spital.

Si cum spun mereu, eu doar ma joc.

Iti multumesc ca ai promovat blogul pe care scriu despre copilasi. Ei merita toata atentia si daca vrem sa invatam , avem multe de invatat de la ei.

adriana spunea...

Amalia, imi lipsesc comentariile tale; iti multumesc pentru urari si te astept mereu cu drag; dar asta dupa ce trece postul.

adriana spunea...

Monica, pai tu daca zici ca o cumperi, inseamna ca sigur iti place.

De ce nu imi spui cateva cuvinte la CONCURS?!

http://cartea-de-pe-blog.blogspot.com/