joi, 25 februarie 2010

Florin

Florin si Monica sunt din Constanta si mi-a semnalat cazul lor Marilena Perjoc; in mailul primit de la ea scria:

Buna Adriana,o sotie disperata ne roaga sa o ajutam:
http://viatapentruflorin.blogspot.com/

Florin, 36 de ani, are cancer, este sot si tata.

Daca puteti, ajutati-l!

Cont in lei: RO84 RZBR 0000 0600 0274 1556 deschis la Raiffeisen Bank SA Agentia Constanta, pe numele MARINESCU FLORIN

Cont in euro: RO70RNCB0114031895610002 (EUR) - deschis la BCR Sucursala Constanta, pe numele MARINESCU MONICA (telefon 0723575213)

3 comentarii:

mariperijoc spunea...

Multumesc pentru postare Adriana,Dumnezeu sa ii ajute !

adriana spunea...

Nu ai de ce sa imi multumesti; tu sa ma scuzi ca nu am postat imediat

Iuliana spunea...

Povestea Monicai si a lui Florin am citit-o ieri pe internet, nu mai stiu pe ce blog. I-am trecut pe lista la Sfantul Maslu la care am participat ieri dupa-amiaza, deoarece m-a impresionat povestea lor. Dumnezeu sa ii ajute!