miercuri, 17 februarie 2010

Pe langa Sibiu

Up date 21 ianuarie 2011 Dumnezeu sa il odihneasca pe Andrei!

Nu departe de Sibiu, la o aruncatura de...tramvai, pentru ca asa am ajuns eu acum 20 de ani acolo, se afla la capatul liniei un loc cu iz de poezie si munte: Rasinari. O sa va povestesc alta data, promit sa nu uit, cum a fost acea excursie. Astazi vreau sa va prezint un copil, Titi Andrei Flintas si sa va spun de ce imi place net-ul.

Poate va amintiti ca de sarbatori, unii copii au scris mosului ca vor telefoane. In prag de Craciun, Maria, colega Angelei G. mi-a trimis unul si o cartela, urmand ca eu sa depistez ce copil nu a primit telefon.

Asa am aflat de la Asociatia P.AV.E.L. despre Andrei, baietelul de pe langa Sibiu, internat la Fundeni.

Nu am reusit sa ajung pana la Fundeni si astazi am trimis un mail la Asociatie sa vad daca Andrei mai este in spital.

Intre timp, am dat un serch pe Google si am gasit un anunt, o scoala, mai departe, tot cu un serch pe Google am gasit si un numar de telefon si acum cateva minute am vorbit cu o domnisoara de la secretariat: Andrei este si acum la spital la Fundeni.

Maine, sefa domnisoarei imi va da mai multe amanunte; banuiesc ca sefa este chiar doamna directoare Carmen Olteanu, care anul trecut de Paste, a postat urmatorul anunt pe un site:
CARMEN OLTEANU April 21st, 2009 at 8:54 am

Hristos a Inviat!
Dragii mei,

indraznesc ca acum in ceas de inalta traire sufleteasca sa va impartasesc o mare preocupare a mea. Este vorba despre un elev din scoala pe care o conduc.
Andrei Titi Flintas este elev in clasa a II-a la Scoala “Sava Popovici Barcianu” din Rasinari-Sibiu si in luna ianuarie 2009 a fost diagnosticat cu LEUCEMIE ACUTA LIMFOBLASTICA. A inceput tratamentul si se afla in continuare in tratament la Spitalul Funndeni. Noi, cei de la scoala am inceput o campanie de strangere de fonduri pentru copil si pentru familia sa care are serioase probleme financiare. Am reusit sa strangem fonduri de la parintii elevilor, de la parteneri scolari din strainatate dar, toate aceste fonduri sunt insuficiente pentru a ne putea gandi macar la o eventuala operatie. De aceea apelam la dumneavoastra sperand ca ne veti ajuta sa ,mediatizam acest caz si sa putem sa-i oferim micutului Andrei sansa la viata.
V-ati dat seama de ce imi place netul: apropie oamenii, ne economisete timpul.

Revin maine cu mai multe informatii despre Andrei.

In alta postare o sa va spun si de ce nu imi place netul; am atata de multe de scris la acest subiect, incat nu vreau sa imi risipesc timpul acum cu el, acum cand e timpul postului, deci si post de net, daca nu de tot macar redus la jumatate.

4 comentarii:

Andrei spunea...

Buna seara,
Va dau o veste trista... Andrei, baietelul de pe langa Sibiu, mai exact din Rasinari, a murit astazi. Din pacate ingerii se intorc in ceruri...
Cu respect,
Ileana Damean (prof. la scoala unde a invatat Andrei)

adriana spunea...

Imi pare nespus de rau. Cu ceva timp in urma am trimis un mail doamnei Olteanu; ceream vesti despre Andrei.
Dumnezeu sa il odihneasca! Va rog din suflet sa o imbratisati pe mamica lui din partea mea.

Andrei spunea...

Mama lui e daramata, insa speram sa-si gaseasca alinarea in fetita cea mica. Asa a vrut D-zeu, ca un ingeras sa revina in cer. Toate cele bune.
Ileana

adriana spunea...

Astazi l-am pomenit la sluja de parastas.

Dumnezeu sa il odihneasca iar pe cei din familie sa ii intareasca!