vineri, 26 februarie 2010

Un nou numar din Apostolat


Natalia, ne anunta ca a aparut nr. 37 din Apostolat.

Cu bucurie va anunt si eu: la pagina 13, daca rasfoiti ziarul sau aici daca cititi pe net, Apostolatul ma gazduieste si pe mine, cu un articol in care mi-am exprimat convingerea ca netul ne poate transforma cu mare usurinta din pisicute in lei sau invers, fapt periculos nu numai pentru copii.

Ardeleanca pe jumatate, cu rudele materne raspandite printre munti, imi pare bine ca cei de la Apostolat au apreciat articolul; sper sa fie de folos si cititorilor, fie ca sunt cititori on-line sau nu.

3 comentarii:

Iuliana spunea...

Felicitari pentru articol, Adriana! Foarte mult adevar graieste. Dar vorba fetei mele: e atat de greu sa-ti infrangi mandria! Trebuie sa ne rugam la Dumnezeu sa ne ajute in aceasta lupta cu propriul ego.

adriana spunea...

parintele nostru ne da mereu un sfat; atunci cand vrei sa spui ...sunt mandru de cutare lucru, sa zici sunt bucuros

sa stii ca de cand am inceput sa folosesc mai des acest cuvant am inceput sa-mi recunosc si starile cand ma incearca mandria si recunosc nu pot sa mi-o infrang dar ma rog mereu pentru asta si poate intr-o zi voi reusi

daca fata ta atat de tanara si si-a dat seama inseamna ca este inteleapta; felicitari pentru educatia pe care i-ai dat-o

te imbratisez si ma bucur de fiecare data candvad ca esti activa si pe blogul meu

Iuliana spunea...

Uite, este un sfat pe care il voi urnma si eu si i-l voi transmite si Dianei.Multumesc.

Multumesc si pentru aprecierile la adresa fetei mele.

Si pentru mine e o mare placere sa navighez pe blogul tau. Se simte sufletul tau pus aici.