sâmbătă, 27 martie 2010

AJUTATI FAMILIA HARANITA


Up date 31 martie Parintii lui Alexandru multumesc tuturor celor care au donat cei 660 lei pe care i-au primit sambata si cei 150 lei pe care ii vor primi probabil astazi (au fost trimisi luni prin mandat postal).

La randul meu, va multumesc la toti cei peste 30 de oameni cu suflete bune (colegi,
prieteni, prieteni ai blogului) care nu ati stat pe ganduri si ati oferit ajutor unor semeni incercati. Dumnezeu sa va rasplateasca!


Rugaciuni si pomenire la sfintele slujbe:

VII

Mama: Doina, depresie
Tatal: Marius,
Sora: Georgiana
ADORMITI
Alexandru- va fi inmormantat marti, Dumnezeu sa ii odihneasca sufletul!

DACA DORITI SA AJUTATI FAMILIA ACESTUI COPIL (sunt si financiar intr-o situatie foarte grea: mama lui a facut o depresie in ultimul timp; tatal a ramas fara slujba si din ce mi-au spus astazi rudele lor, nu este nici el departe de o depresie).

Haranita Marius telefon: 0762.792.571

mandat postal:
Str. Fundatura Domiresti nr.5

Ramnicu Sarat
Judetul Buzau
Posta nr.1

depunere in cont:
Alexandru Haranita: RO 98 INGB 0000 9999 0173 7193

http://iulianacristescu.astasunt.eu/cum-il-putem-ajuta-pe-alex/

Un comentariu:

Iuliana spunea...

Azi la Sf. Liturghie cand l-am trecut pe Alex pe pomelnic in partea dreapta, la cei adormiti, mi s-a parut atat de ... ciudat si foarte dureros... Inca nu m-am putut obisnui cu ideea ...