vineri, 26 martie 2010

Azi, Alexandru a plecat si el spre cer



UP DATE 20 APRILE:

Iuliana, posteaza strigatul de ajutor al unui tata: Marius Haranita, tatal lui Alex.

Alex a fost bolnav de cancer; pe 26 martie s-a stins. Acum parintii se pregatesc de parastas si ne roaga sa ii ajutam.

http://iulianacristescu.astasunt.eu/inca-un-mic-ajutor-pentru-alex/
Cine vrea si poate sa ajute in vreun fel, are la dispozitie adresa urmatoare:

Haranita Marius
Str. Fundatura Domiresti nr.5
Ramnicu Sarat
Judetul Buzau
Posta nr.1

Telefon: 0762.792.571


Up date 31 martie
Parintii lui Alexandru multumesc tuturor celor care au donat cei 660 lei pe care i-au primit sambata si cei 150 lei pe care ii vor primi probabil astazi (au fost trimisi luni prin mandat postal).

La randul meu, va multumesc la toti cei peste 30 de oameni cu suflete bune (colegi, prieteni, prieteni ai blogului) care nu ati stat pe ganduri si ati oferit ajutor unor semeni incercati. Dumnezeu sa va rasplateasca!

DACA DORITI SA AJUTATI IN CONTINUARE FAMILIA ACESTUI COPIL (sunt si financiar intr-o situatie foarte grea: mama lui a facut o depresie in ultimul timp; tatal a ramas fara slujba, mai au o fetita de 13 ani).

Rugaciuni si pomenire la sfintele slujbe:

VII

Mama: Doina, depresie
Tatal: Marius,
Sora: Georgiana
ADORMITI
Alexandru- va fi inmormantat marti, Dumnezeu sa ii odihneasca sufletul!

Haranita Marius telefon: 0762.792.571
Str. Fundatura Domiresti nr.5
Ramnicu Sarat
Judetul Buzau
Posta nr.1

depunere in cont:
Alexandru Haranita: RO 98 INGB 0000 9999 0173 7193

http://iulianacristescu.astasunt.eu/alex-nu-mai-este/

5 comentarii:

Flori spunea...

Dumnezeu sa-i odihneasca sufletul curat si sa aline durerea amaratilor parinti. Sa-ti insoteasca copile sfintii arhangheli zborul de inger micut spre Domnul Luminii !

adriana spunea...

ANDRA IOANA, LUIS, COSMINA ANDREEA, ROBERTA, ALEXANDRU DUMNEZEU SA II ODIHNEASCA!

Dili spunea...

... sa-i odihneasca Dumnezeu pe toti!!!
am citit pe blogul din link despre ultimul lui ramas bun.. Doamne, e cumplit momentul in sine, dar e si mai cumplit cand stii ca acel copilas a trecut si prin dureri fizice atat de mari ca sa ajunga aici..... maretia lui Dumnezeu ma face sa tac cand imi vine sa repet obsedant ca nu, nu e corect, nu e.... sunt niste copii :-((((( Iar parintii lui sunt simpli oameni, nu roboti care sa poata depasi aceste momente asa cum scrie la carte... Doamne-ajuta-i pe ei!!!!!!!!!!

Ioana spunea...

Dumnezeu sa-i odihneasca pe toti!

Iuliana spunea...

Toata ziua nu m-am gandit decat la Alex, retraind iar si iar ultimele minute petrecute cu el. L-am cunoscut doar cu o luna in urma, prin intermediul blogului Monicai, dar m-am atasat foarte mult de el... In aceasta luna am strans destule amintiri care ma vor face sa-l port pe Alex in suflet toata viata.