miercuri, 10 martie 2010

Bine ai venit !

Viata este cel mai frumos DAR, indiferent unde se naste. Copiii ortodocsi nascuti astazi s-ar putea numi : Codrat, Ciprian, Dionisie, Pavel, Anecton, Crescent sau Anastasia daca bebelusul este fetita. Numele acestea le-am gasit in vietile sfintilor zilei de 10 martie.

Indiferent de alegerea numelui copilului, parintii si nasii au datoria de a ii darui o buna educatie, care incepe cu cea mai frumoasa lectie: rugaciunea.

Postul de astazi este dedicat tuturor celor care au menirea sa indrume pasii micutilor pentru ca vreau sa ii rog ceva: Inainte de orice, rugati-va!

Rugamintea vine de la pagina 92 si mi-a amintit ca acum ,in vremea postului ce ne poarta spre Inviere, cel mai de folos lucru pe care il putem face este sa inmultim rugaciunea si daca avem copii sa le fim exemplu bun; daca copilul nu ne asculta, sa il rugam pe sfantul care il ocroteste sa se roage si el cu noi.

Dintre numele sfintilor de astazi sunt doua care imi plac foarte mult: Pavel si Anastasia; primul este si numele Sfantului Apostol Pavel, sfant apostol de la care putem invata smerenia iar cel de al doilea pentru ca ...dar asta o sa va spun maine pentru ca este mai mult de scris.

Daca vi s-au nascut copii de curand, dati-le un pupic si din partea mea si nu uitati sa va rugati pentru ei; daca stam bine sa ne gandim, de fapt ne rugam pentru noi, pentru ca ceea ce semanam azi, aia vom culege maine.

6 comentarii:

MONICA DANIELA spunea...

Adriana unde pot gasi si eu cartea ,as vrea s-o citesc dupa examen.

adriana spunea...

Te-am asteptat sa te inscrii la concurs.

O GASESTI LA LIBRARIA SOPHIA.POTI SA O COMANZI SI PE NET.

Iuliana spunea...

De abia astept sa mi-o cumpar si eu! Mi-a placut prezentarea pe care i-ai facut in doua postari de-ale tale.

adriana spunea...

este o carte nu numai frumoasa la prima vedere...poza de pe coperta este plina de sensuri...este frumoasa incepand cu titlul din prefata...sa traim dupa Evanghelie...pe urma mai are cecva interesant...multi din cei carora le-am daruit-o , primul lucru pe care l-au facut a fost sa se uite ce scrie la ziua lor de nastere...dacaimi spuneti cand este a voastra, sa nu mai stau eu sa rasfoiesc prin bloguri la voi, stiu sigur ca la iuliana gasesc, va transcriu fragmentele respective

Iuliana spunea...

Buna, draguta mea! Aseara am fost la libraria Sophia si mi-am cumparat cartea. Iti multumesc mult pentru intentia ta de a-mi scrie ce spune la ziua mea.

Mi-am mai cumparat si alte carti si de abia astept sa am timp sa le citesc.

Pupici si multumesc ca ne culturalizezi :)

adriana spunea...

PAI SI CE MAI ASTEPTI...MERGI LA POSTUL URMATOR SI SCRIE-NE CEVA DE LA PAGINA 92 DIN CARTI


iMI PARE BINE CA DE ACUM INCOLO AI SI TU CARTEA IN BIBLIOTECA