marți, 2 martie 2010

Caru' cu bere

Este cineva din Bucuresti care sa nu fi auzit de Caru' cu bere?!

Dar ca la Caru' cu bere au meniu de post ati auzit?

Si nu trebuie sa stai sa alegi, printre zecile de feluri de iti lasa gura apa, meniul de post este tiparit separat, sub un citat din Sfantul Ioan Gura de Aur:

Dupa cum corabiile usoare strabat mai iute marile, iar daca sunt incarcate peste masura se scufunda, tot asa si postul face mai usoara mintea si o pregateste sa strabata cu usurinta oceanul acestei vieti.

Sambata, un bun prieten care maine mai creste cu un an, ne-a invitat sa cinam impreuna. Si imi faceam griji ca nu voi rezista ispitei; si isi facea si prietena mea, sotia lui, griji ca nu prea o sa am ce manca.

De cele mai multe ori, uit sa cer ajutor pentru lucrurile aparent marunte; sambata insa, inainte de a pleca spre Car, m-am rugat sa ma ajute Dumnezeu sa fac fata poftelor gastronomice.

Meniul de post, nu numai ca este variat dar este si foarte gustos: am ales o salata de vinete, cartofi la cuptor cu rozmarin si un mar copt.

Iar painea de casa, cu miez pufos ascuns sub crusta crocanta, a generat numeroase aprecieri iar mie mi-a redeschis cheful de a coace paine acasa; bineinteles ca va anunt si pe voi, doar stiti de anul trecut.

Niciun comentariu: