luni, 22 martie 2010

Dar din dar pentru cateva mame crestine

Nu am stat deloc pe ganduri ieri cand am aflat despre concursul anuntat pe blogul Rodicai. Plecand de la imaginea alaturata, am scris o scurta povestire cu care sper sa castig cei 50$.

Daca cititorii vor vota povestirea mea, contul pe care il voi transmite Rodicai apartine unui centru social, in care mame cu copii formeaza o familie in jurul familiei parintelui Valentin Stefan.

Alina, buna prietena a blogului meu, a vorbit saptamana trecuta cu parintele si a aflat ca au nevoie de alimente.

Este vorba despre Centrul Social "Sfintii Arhangheli Mihail sI Gavril", Comuna Slobozia, Judetul Giurgiu.

Telefon: 0720.906.635 / 0762.656.077


CUI: 23247302
CONT: RO39 RNCB 0145 0983 4964 0001
BCR Giurgiu

Cu votul vostru, cei 50 $ chiar ca vor fi dar din dar.

Imediat dupa randurile de prezentare de pe blogul Rodicai aveti posibilitatea sa votati povestirea favorita, pe care o veti putea citi sub imaginea identica cu cea de mai sus.

Va multumesc si astept votul vostru pe blogul: http://rodicabotan.blogspot.com/2010/03/concursulprimaverii.html

Adriana

5 comentarii:

Iuliana spunea...

Foarte frumoasa povestea scrisa de tine pe blogul Rodicai. Chiar ai talent literar! Felicitari! Te-am votat si te voi vota in fiecare zi daca este posibil, astfel incat cei 50 $ sa ajunga acolo unde ti-ai propus. Doamne ajuta!

adriana spunea...

Multumesc, nu cred ca este posibil dar poti sa spui mai departe altora...orice vot ne va ajuta sa strangem acei banuti care desi nu sunt multi vor fi bineveniti la SLOBOZIA

MONICA DANIELA spunea...

Doamne ajuta-vad oricum ca ai cel mai mare procentaj 18,6 %
Si partea buna e ca te pot vota de mai multe ori .
;)

Dana spunea...

Te-am votat cu mare drag. Dar am constatat ca votul nu poate fi repetat, nici a doua zi, nu stiu ce vrea sa spuna Monica.

adriana spunea...

Danielelor, va multumesc pentru vot. O singura data este ok; in plus nici sistemul nu permite de doua ori de la acelasi id. Bineinteles ca am incercat si eu azi.