joi, 4 martie 2010

La multi ani, Iuliana!

Pentru ca astazi Biserica ii pomeneste si pe Sf. Mucenici Pavel si Iuliana, sora sa, si cum de Clubul Dardindar s-au lipit si doua Iuliane (prin vara, Iuliana, prietena prietenei mele Angi C. si cu doua saptamani in urma Iuliana), si pentru ca citesc si blogul Iulianei, le spun la toate trei:


"La multi ani, cu multe bucurii in suflet!"



Iuliana, noua prietena a blogului meu, scrie aici: http://iulianacristescu.astasunt.eu/

Iuliana, mai veche vecina in blogosfera, scrie aici: http://iuliana-koinonia.blogspot.com/

4 comentarii:

Dili spunea...

La multi ani si din partea mea, mi-nu-na-te narcise!!!!!!!!!!!!!!!! Si parfumate sunt sigura!!!!

Iuliana spunea...

Multumesc, sora Adriana, de urari si gentilete. Domnul sa te intareasca in lucrarea pe care o faci impreuna cu toti prietenii lui Hristos si ai celor mai mici ai sai!

Iuliana 3 spunea...

Ce surpriza minunata mi-ai facut! Deschid blogul tau si ce vad... uarari pentru noi! Nu multa lume stie despre aceasta sarbatoare, deci nu prea primesc felicitari in aceasta zi! Multumesc din suflet pentru urari si narcise! Pupici!

adriana spunea...

Dragutelor, sa fiti fericite!