vineri, 5 martie 2010

Mi-l doresc eu dar poate il primesti tu



Daca iti place, poate fi al tau! Du-te pe blogul de mai sus, data limita este 8 martie, cand blogul implineste un an. Lasa un comentariu la postarea cu darul, scrie despre acest giveaway pe blogul tău unde poti sa postezi si poza darului, lăsând un link către blogul Csillei.

In poza este un tablou cusut de ea, are mărimea unei foi de A4. Este lucrat atât cu maşina cât şi manual.

În data de 8, după ora 22 va desemna castigatorul. Imi doresc sa fiu eu insa ma voi bucura pentru oricine va castiga acest frumos dar.

5 comentarii:

Csilla spunea...

Merci ca te joci cu mine :)

adriana spunea...

pentru ca ai venit asa repede in vizita, iti fac si eu un dar

iti promovez si magazinul pe blogul meu

Csilla spunea...

Felicitari, tu ai fost norocoasa!
Te rog trimte-mi adresa ta postala.

gabi2mama spunea...

Felicitari Adriana!

adriana spunea...

MULTUMESC!!!!