luni, 15 martie 2010

Un copil doreste sa se nasca


Stefania ne roaga sa fim alaturi de doi tineri ce urmeaza sa devina parinti: Alexandra si Marian.
Pe blogul ei http://vremurivechisinoi.blogspot.com/2010/03/campanie-impreuna-putem-schimba-vieti.html veti citi ce a determinat-o sa faca acest apel.

Pentru donatii: http://vremurivechisinoi.blogspot.com/2010/03/pentru-donatii.html
haine, banuti, alimente, orice este de folos. Trebuie sa-si faca controalele de sarcina, nu este asigurata si are nevoie de bani sau sa-si plateasca asigurarea la zi ( 400 de lei). Alexandra si Marian locuiesc in Sectorul 3 intr-o anexa, cine doreste sa ia legatura cu ei o poate face prin intermediul Stefaniei:
alexandra_nadane@yahoo.com
0734449795


Doamne, ajuta!

6 comentarii:

Iuliana spunea...

Zilele acestea o colega s-a oferit sa imi aduca niste haine de dama si barbatesti, niste cizme de dama. De indata ce la am, o anunt pe Stefania, pentru a le duce Alexandrei si lui Marian.

Ma voi interesa la Clinica Nadia Comaneci, de pe langa Biserica Sf.Spiridon Vechi daca Alexandra poate face un consult medical acolo. Am inteles ca este o clinica foarte bine dotata, dar pentru oameni fara posibilitati materiale.

Doamne ajuta!

adriana spunea...

Iuliana, tu esti fata cu vesti bune.

Doamne, ajuta!

Iuliana spunea...

Hahaha! Macar sa pot aduce mereu vesti bune! Am deja hainutele aduse de colega mea. Le iau acasa sa le spal si sa le calc, pentru a fi sigura ca le dam in conditii bune.

Dupa-masa ma duc la Sf.Maslu cu Radu si voi intreba pe Parintele Iordache de la Biserica Sf.Spiridon Vechi daca poate veni si Alexandra la consult.

Doamne ajuta!

Iuliana spunea...

Cred ca am o veste buna pentru Alexandra si Marian...Am fost in aceasta dupa-amiaza la Biserica Sf.Spiridon Vechi, in curtea careia se afla Clinica Nadia Comaneci a Fundatiei Sf.Spiridon Vechi. Acolo poate merge Alexandra, se poate inscrie la un medic de familie, in caz ca nu are unul. Poate face si consult ginecologic + ecografie, totul la preturi fff mici.

O ecografie este 50 - 80 RON.
O consultatie este 50 RON.

Daca se hotaraste Alexandra, pot merge cu ea si ii pot plati consultatia si ecografia.

Am facut o treaba buna si cu Radu. Dumnezeu ne-a scos in cale acolo o femeie extraordinara, asistenta la Sp.Coltea si ne-a propus sa il interneze pentru toate analizele. Dumnezeu face minuni!

O seara buna! Doamne ajuta!

adriana spunea...

Iuliana,cand eu iti spun ca tu esti fata cu vesti bune, nu ma crezi!
vezi ca a postat STEFANIA PE BLOGUL EI NUMARUL DE TELEFON SI O ADRESA DE EMAIL UNDE POTI LUA LEGATURA CU EA PENTRU ALEXANDRA

Iuliana spunea...

Atat de mult am simtit mana lui Dumnezeu acolo la clinica. Nu stiam cum sa Ii mai multumesc!

M-am bucurat imens ca se poate rezolva si pentru Alexandra. Am si vorbit cu Stefania, acum 10 minute si probabil ca dupa-amiaza ne vom intalni toate trei pentru a o duce pe Alexandra la clinica.

Asa ca vestile bune nu sunt de la mine, ci de la Tatal nostru, care ne iubeste pe toti!