miercuri, 3 martie 2010

Un detaliu - 4 intrebari

Up date ora 16.50 E inca devreme; va invit sa faceti o plimbare, chiar prin spatele bisericii Kretzulescu

http://adriana-dardindar.blogspot.com/2010/03/pe-calea-victoriei.html

Up date ora 15.30 Va invit sa o cunoasteti pe doamna care s-a numarat printre cei care s-au opus daramarii bisericii Kretzulescu. in perioada comunista:

http://adriana-dardindar.blogspot.com/2010/03/doamna-arhitecta_03.html

Up date ora 14
Am sarit peste intrebarea nr. 4 pentru ca deja au fost doua raspunsuri detaliate la intrebarea nr . 3
Romania, Bucuresti, centrul orasului, biserica Kretzulescu.

V-am pregatit aici cateva informatii, inclusiv fotografii din interior:
http://adriana-dardindar.blogspot.com/2010/03/biserica-kretzulescu.html

Up date ora 10 Romania, Bucuresti, centrul orasului. Din ce cladire face parte detaliul? Pana la ora 11, cei ce doresc sa raspunda sunt invitati sa scrie doar tipul cladirii.

Up date ora 9 Romania, Bucuresti. In ce parte a Bucurestiului? Pana la ora 10, cei ce doresc sa raspunda sunt invitati sa scrie doar zona.

Un loc in Romania. Unde? Pana la ora 9, cei ce doresc sa raspunda sunt invitati sa scrie doar numele localitatii.

Din ora in ora, pana la ora 11 sunteti invitati sa raspundeti la 4 intrebari, urmand ca dupa pranz sa va dau mai multe informatii despre acest detaliu.

Detaliu, Biserica Kretulescu, Bucuresti


















11 comentarii:

Iuliana spunea...

Uau! Buna intrebare! Spre rusinea mea, bucuresteanca fiind din nascare, habar n-am! O fi biserica Coltea? Asta o zic la nimereala pentru ca am vazut poza de ansamblu pe care ai trimis-o.

adriana spunea...

raspuns: da si nu

mai stii jocul ala: rece-cald?

cald-biserica
rece- Coltea

TE ASTEPT MAI DUPA PRANZ SA AFLI RASPUNSUL

Dili spunea...

sigur ca e o biserica veche.... cumva prin zona Hanului Manuc?

ce frumos detaliu!

Grete spunea...

buna Adriana.eu cred ca este Biserica Kretulescu in Pta Revolutiei,vis-a-vis de Muzeul National de Arta al Romaniei,fostul Palat Regal.
P.S. am sa stau cu ochii pe blogul tau sa vad care era raspunsul corect

Un copil spunea...

Da, este bisericuta de langa Sala Palatului, Piata Revolutiei

Iuliana spunea...

Ah, da, acum o recunosc! Am intrat de vreo 5-6 ori in aceasta biserica, dar iata ca la detaliile exterioare nu am fost atenta. Multumim, Adriana!

adriana spunea...

Grete si Un copil, felicitari!

Anunt pentru toti: in postul urmator veti citi despre o doamna care a salvat biserica: este un nume cunoscut si am pregatit pentru mai tarziu un post cu domnia sa.

Am facut sapaturi pe net si am gasit multe lucruri frumoase azi.

La sfarsitul zilei o sa va povestesc ce m-a inspirat azi

Andreea Tatiana spunea...

interesant jocul tau Adriana..as mai vrea astfel de ghicitori

adriana spunea...

Tatiana, sa stii ca si mie imi place si ma bucur ca participati, ma gandesc sa il extind si in alte zile, mai ales ca plecand de la o informatie, obtii altele interesante...urmareste toate postarile de azi si vedem la sfarsitul zilei daca a meritat.

adriana spunea...

continuam aici http://adriana-dardindar.blogspot.com/2010/03/doamna-arhitecta_03.html

adriana spunea...

e inca devreme, e frumos afara si o plimbare e binevenita

http://adriana-dardindar.blogspot.com/2010/03/pe-calea-victoriei.html