vineri, 30 aprilie 2010

Din nou despre Bianca

Anul trecut, in iulie, am postat pe blog un apel in sprijinul Biancai, o adolescenta de 16 ani, diagnosticată la Institutul Clinic Fundeni, cu amiotrofie spinală progesivă Kugelberg-Welander (principal) şi hernii intraspongioase T 11 şi L 4 (secundar).

Ieri, de la mesajul lasat la postul respectiv am ajuns la blogul Biancai, de unde am aflat care sunt urmarile diagnosticului de mai sus:

dureri de oase si de muschi, nu ma pot urca in mijloacele de transport fara ajutorul cuiva, nu pot urca scarile decat cu mare greutate, ma ridic de pe scaun sau din pat cu mare greutate, sprijinind mainile de genunchi pentru a ma putea echilibra. Cad foarte usor pentru ca imi pierd echilibrul. Am dureri de cap, intepaturi de inima si de multe ori imi curge sange din nas. Boala poate evolua foarte repede si pot ajunge in scaun cu rotile....

...ceea ce da rezultate sunt exercitiile de kinetoterapie si tratamentul naturist cu venin de albine, care e foarte dureros, dar macar ma ajuta. Din pacate, acestea costa, iar parintii mei, care mi-au fost intotdeauna cel mai de pret suport si sprijin, nu mai au nici cea mai mica idee de unda sa mai ia bani pentru tratamentele mele.

Maria este mama Biancai, am sunat-o ieri si am aflat ca pe langa necesarul de aproximativ 3000 lei (bani necesari pentru a merge la o baza de tratament si recuperare in statiune, la Covasna sau Zalau) si 1000 lei pentru tratamentul cu venin de albine, Bianca mai are nevoie de imbracaminte (in special pantaloni si pantaloni pentru gimnastica de recuperare- mi-a spus ca datorita deselor cazaturi, se strica foarte repede pantalonii) masura 42, incaltaminte masura 39 (pantof de sport).

Cont de donatii:

Raiffeisen Bank – Agentia Valu lui Traian, judetul Constanta
RON: RO 70 RZBR 0000 0600 1100 8342
EURO: RO 47 RZBR 0000 0600 1103 4655
Cod SWIFT: RZBR ROBU
Titular: Velichea Maria

Adresa: Localitatea Valu lui Traian, Str. Credintei nr. 9, Jud. Constanta
Telefon: 0727.275.667 / 0241.230.317

Blogul Biancai: http://savebianca.blogspot.com

2 comentarii:

Bianca spunea...

Multumesc tuturor celor care au postat pe blogurile lor si povestea mea scrisa intr-un mic fragment (eu sunt bianca ). Cateodata cred ca, cuvantul multumesc e prea simplu de scris catre persoanele carora nu stiu cum as putea sa le arat prin scris recunostinta si multumirea pentru ajutorul daruit din suflet si cuvintelor frumoase de incurajare. Pentru mine inseamna enorm de mult! Din respect eu pot inlocui multumesc cu “sarut mana” tuturor celor care se opresc o secunda si mai mult citind, publicand ma ajuta intr-un fel ca zilele mele sa fie mai frumoase si pline de sperante.

Bianca spunea...

BUNA SI SARUMINA DOAMNEI ADRIEANA SI MATUSICILOR DE PE ACEST BLOG .SE PARE CA MA-TI UITAT DAR CHEAR DACA NIMENI NU MAI INTREABA DE MINE ,EU VA RAMIN RECUNOSCATOARE SI VA MULTUMESC DIN SUFLET PENTRU TOT AJUTORUL DARUIT DIN SUFLET PENTRU MINE SI FAMILIA MEA ,FARA VOI NU AS FI PUTUT MERGE LA SCOALA SI DE A FI ALATURII DE COLEGII MEI. AVIND PUBLICAT BLOGUL MEU PE ACEST BLOG NU POT SA NU VA MAI SCRIU DECIT CA ANUL ACESTA A INCEPUT CU GREUTA-TI MARI SI NECAZURII MULT PREA GRELE PENTRU MINE DAR DUMNEZEU MA VA AJUTA SI IMI VA FI ALATURII .UN SINGUR LUCRU AS MAI DORI SA-MI TRIMITA TOATE MATUSICILE DE PE ACEST BLOG ,CARE MAU AJUTAT IN LUNILE SEPTEMBRIE-OCTOMBRIE UN SEMN DACA NU MAU UITAT.CU MULT RESPECT PENTRU TOATE MATUSICILE ACEIASI SI NESCHIMBATA (BIANCA)