sâmbătă, 10 aprilie 2010

Misionari in spitale

Sigur aţi avut pe cineva internat într-un spital. Poate a fost un caz simplu, uşor, ori poate viaţa omului respectiv a atârnat doar de-o lacrimă fierbinte vărsată într-o rugăciune către Dumnezeu. Ciudat mai este omul! Când îi e bine, îşi aminteşte sau nu de Cel de Sus. Când dă de greu însă, numele Lui îi stă pe buze negreşit. Iar El, iertător, ajută.


Continuarea aici (http://www.ziarullumina.ro/articole;1216;1;36568;0;Cand-prin-vene-curg-doar-rugaciuni.html)

2 comentarii:

corina spunea...

Am citit articolul aproape pe nerasuflate.Intradevar omul cind ajunge in fata unei boli grave, ori se intoarce catre Dumnezeu ori il judeca ca nu este drept.Citiva ani am lucrat intr-un restaurant si acolo nu vedeam decit veselie ,fel de fel de aranjamente sa arate cit mai bine mesele, cit mai atragatoare,nu stiu cite rinduri de farfurii tacimuri pahare,insfirsit totul la patru ace.Lucram inclusiv duminicile toate.Asa am mers cred ca vreo patru ani.De la un timp ceva imi spunea ca nu fac bine sa lucrez Duminica .Cu ajutorul Domnului am reusit sa-mi scot Duminicile.Si-am zis asa:Doamne daca tu mi-ai ajutat sa nu mai lucrez Duminica,apoi eu cit oi fi si oi trai n-o sa mai lucrez in aceasta zi.Dupa cinci ani de restaurant mi s-a dat locul sa ma mut cu munca intr-un spital.Aici am gasit exact opusul veseliei si am dat peste adevarata viata a omului.Adica noi fara Dumnezeu nu suntem nimic!Depindem intru totul de El!Contractul pe care l-am primit a inclus si Duminicile.L-am primit si asa dar de data aceasta sunt linistita in privinta Duminicilor pentruca stiu ca sunt in slujba omului suferind.Aici am gasit contrariul omului petrecaret.Iti multumesc ca m-ai rabdat pina la capat si tot odata imi cer iertare pentru "scrisoarea"nu comentul facut.Domnul sa te binecuvinteze pentru tot ce faci!

adriana spunea...

CORINA, ASTA DA SCHIMBARE! INSEAMNA CA ERA NEVOIE DE TINE ACOLO; DAOR DUMNEZEU LE RANDUIESTE PE TOATE!

CAT DESPRE SCRISOARE, NU AI DE CE SA ITI CERI SCUZE; IMI PLACE SA CITESC.