joi, 15 aprilie 2010

Premiul de la Pagina 92

PREMIUL: In memoriam Parintele Teofil Paraian, Editura Reintregirea 2010

CASTIGATOR
este citatul al doilea:

Iuliana spunea...

Momentan citesc cartea "Pelerinul rus" - autor necunoscut. Cuprinde marturisirile sincere catre duhovnicul sau ale unui pelerin rus cu privire la rugaciunea lui Iisus.

Cartea este de la Editura Sophia si am primit-o in dar de ziua mea, in decembrie 2009.

Un citat de la pag.92: "Aici mi s-a descoperit de ce adevaratii lucratori ai rugaciunii ce se savarseste singura fugeau de oameni si se ascundeau in anonimat, dupa cum am mai inteles pentru ce prea cuviosul Isihie numeste graire desarta pana si convorbirea cea mai duhovniceasca si mai folositoare, precum zice si Sfantul Efrem Sirul:<>"

15 martie 2010, 13:04

Ştergere
Ai o carte preferata? Citesti astazi dintr-o carte? Scrie-ne si noua cateva randuri de la pagina 92.
http://adriana-dardindar.blogspot.com/search/label/Pagina%2092

6 comentarii:

Sorin M. spunea...

E primăvară şi totul se re-crează...Ce spuneţi să ne recreem şi noi cu un un nou concurs?! Unul în care să lăsăm cuvintele să înflorească, să înmiresmeze : )

Iuliana spunea...

Eu am castigat ????????? Nu ma asteptam !!!!!!! Multumesc, Adriana! Te pup mult pentru surpriza facuta!

Amalia spunea...

Felicitari Iuliana! Cartea oferita in dar de Adriana e foarte frumoasa, parintele Teofil Paraian m-a ajutat sa descopar mai repede frumusetea ortodoxiei.

Iuliana spunea...

Multumesc, Amalia! De abia astept sa citesc cartea!

Iuliana spunea...

Sorin, am intrat si eu la tine pe blog si vreau sa ma inscriu la concurs. Intersanta idee. Felicitari!

adriana spunea...

Iuliana a primit premiul si ne-a daruit un nou citat; il puteti citi aici:

http://iulianacristescu.astasunt.eu/surpriza-de-la-pagina-92/