joi, 29 aprilie 2010

Se apropie ziua de nastere a lui Radu

De cand a aflat despre Radu, Iuliana ii este ca o ruda apropiata: il suna periodic (acesta este numarul de telefon la care Radu raspunde 0743.834.990); il duce la doctor, locuind aproape a fost si in vizita la el.

Radu a crescut intr-un orfelinat din Galati, a fost operat acum 4 ani la cap (tumoare), acum este in prag de pensionare si peste cateva zile va implini 25 de ani ( pe 3 mai )

Zilele acestea... dar mai bine sa o las pe Iuliana sa ne spuna:

In ultima vreme, dupa cum v-am spus, s-a simtit rau si a fost internat in spital pentru analize. Il doare capul, il dor foarte tare picioarele si oboseste repede. Din fericire, la cap, la plamani si la ficat boala nu a recidivat. Cu toate acestea, medicii l-au sfatuit sa se pensioneze. Radu a si inceput demersurile, dar ii este teama ca pana va reusi sa primeasca prima pensie nu va avea cu ce trai.

Ieri am vorbit cu el si am aflat ca a aparut o problema care necesita o colonoscopie. I-am facut imediat o programare, pentru ca vreau sa fiu sigura ca totul este in regula. Pentru ca vreau ca Radu sa traiasca si sa se bucure de viata. Pentru ca tin la el ca la cineva din familie.

Daca doriti sa ii faceti un cadou de ziua lui, aflati mai multe detalii, din articolul pe care l-a scris Iuliana ieri http://iulianacristescu.astasunt.eu/din-nou-despre-orfanul-radu-carp/

Cont pentru donatii:

RO 16 BRDE 180 SV 33021461800

deschis la BRD

CARP RADU


3 comentarii:

Iuliana spunea...

Adriana, iti multumesc mult! L-am intrebat pe Radu aseara cand este ziua lui si mi-a spus ca pe 3 mai.

adriana spunea...

am corectat...eu retinusem ca e pe 2...am notat si contul

Iuliana spunea...

Sper sa se bucure de ziua lui, poate se gasesc oameni buni care sa ii trimita cate ceva... Doamne ajuta!