marți, 13 aprilie 2010

Va multumesc, am castigat!

Imaginea alaturata a generat o poveste, votul vostru a generat un premiu pentru locul 2 in clasament.

Rodica s-a hotarat sa premieze toate povestirile si din data de 9 aprilie contravaloarea premiului (echivalentul a 40 $ pentru locul 2) a intrat in contul Asociatia Pro Vita Sfantul Brancoveanu pentru Centrul Social "Sfintii Arhangheli Mihail sI Gavril", Comuna Slobozia, Judetul Giurgiu.

Parintele Valentin Stefan
Telefon: 0720.906.635 / 0762.656.077

CUI: 23247302
CONT: RO39 RNCB 0145 0983 4964 0001
BCR Giurgiu

Va multumesc, tuturor pentru sprijin si felicitari castigatoarei premiului 1 si celorlati povestitori castigatori.


4 comentarii:

corina spunea...

Domnul sa-ti rasplateasca generozitatea!Binecuvintare!

adriana spunea...

pai eu nu am facut mare lucru; am scris o poveste (si asta imi place foarte mult sa fac)...doamna care a daruit premiul si voi cei care ati votat sunteti cei generosi

Dili spunea...

oo, cand vezi asemenea lucruri parca-ti creste sufletul de buucrie! Bravo Adriana, Dumnezeu da mereu acolo unde e nevoie daca indraznim sa cerem!

Amalia spunea...

Ma bucur ca ai iesit castigatoare Adriana! De fapt am avut parte de castig toti: cei care au scris si cei care au citit povestile frumoase. Doamne ajuta!