vineri, 14 mai 2010

Nota 10 cu foarte multe felicitari

Compunera de mai jos, intitulata De la samanta la planta a fost scrisa la ora de biologie de catre Diana, o fetita din clasa a 5-a. Lucrarea a fost notata cu 10 plus; va invit sa o cititi (un click pe imagine si se mareste) si sa acordati o nota profesoarei de biologie.

Dupa cum vedeti din titlul acestui post, eu i-am acordat-o deja: 10 cu foarte multe felicitari.

Atat de mare, din doua motive:
  • compunerea fetitei mi-a amintit de fosta mea profesoara din generala, doamna Boboc, foarte tanara la vremea aceea (poate doar un pic mai mare decat profesoara Dianei) care iubea copiii la fel de mult cum iubea si natura, lectiile domniei sale fiind o adevarata bucurie;
  • cand un copil intelege ca o mica samanta, de multe ori aproape invizibila, genereaza cu ajutorul lui Dumnezeu atata maretie, profesoara de biologie cu siguranta este un om deosebit.
Sursa: http://povestilelizei.blogspot.com/2010/02/dumnezeu-si-samanta.html

Profesoara: http://bios-doareu.blogspot.com/

7 comentarii:

adriana spunea...

Dili, nu e asa ca e tare faina compunerea?

Dili spunea...

eiii ce dulce eeeeeeeeeee!!!!!!! tare tare draguta :DDD ca si modul de prezentare desigur :-) Foarte frumos....

adriana spunea...

am vazut ca o citeai...ma bucur ca ti-a placut

Iuliana spunea...

Cat de isteti sunt copiii nostri! Si cat de inocenti! Si cat de dulci! Felicitari, Diana!

Felicitari doamnei profesoare care vede mai mult decat programa scolara!

darry.anna spunea...

Foarte frumosa compunerea si ideea ta minunata!
Oamenii buni au si ganduri bune!

DoarEu spunea...

Multuuuumesc!
Doamne ce emotii imi dai Adriana si ce surprize placute imi oferi!
Sa te luminieze Bunul Dumnezeu, si sa iti asculte rugaciunile!
Da.. am si copii draguti. Dianei, i-am ofeiit o carte cu povestile mle ca premiu pentru cat e de munuata si de desteapta si finuta si cuminte!
Va multumesc tuturor!

adriana spunea...

Fetelor, stiam eu ca o sa va placa si voua.

Claudia, sa stii ca am trimis compunerea la redactia unui ziar ce are o pagina dedicata copiilor. Sper sa le placa si lor.

Tinem legatura. Eu oricum am un dar pentru fetita.