miercuri, 19 mai 2010

Puncte si dungi

Dili a raspuns invitatiei pe care am lansat-o aici si ne-a daruit un citat; poza am imprumutat-o de la Nic. O sa-mi spuneti ca toate cele trei zebre au dungi si nici una dintre ele nu are puncte. Perfect adevarat dar poza este facuta inainte ca cea de-a patra zebra, cea cu puncte, sa se fi intalnit cu elefantul.

Citatul este din cartea "366 povesti minunate de adormit copiii" .

La pagina 92 avem o povestioara despre o zebra cu puncte care era foarte suparata ca nu are si ea dungi ca celelalte.

Intr-o zi insa, mergand asa suparata, a intalnit un elefant batran care i-a spus cat de frumoasa o vede el, asa deosebita cum era. Ea atunci se gandi:

"Ca mine exista doar una singura...!"

Toate o priveau acum cu gura cascata.

Dupa un timp, una din zebre ii spuse stingherita: "Noi nici nu am stiut ca poti dans asa frumos" iar celelalte ziceau "Nici nu este important cum arati pe dinafara, lucrul principal este sa nu te indepartezi de noi, ci sa te joci cu noi".

Si astfel zebra cu puncte a ajuns totusi sa se imprieteneasca cu cele cu dungi.

3 comentarii:

Dili spunea...

hahah tu si zebrele tale.... o sa incerc sa ilustrez povestioara.. cand ma lasa zebrutele mele :PPPPP

Dili spunea...

poftiti doamna: http://www.desenatori.ro/desen-1406672.htm

adriana spunea...

ce desen frumos....l-am pus la finalul povestirii...multumesc draguta desenatoare