joi, 6 mai 2010

Revista blogurilor

Revista blogurilor din blogroll-ul meu sau ce am citit/vazut/ascultat si mi-a placut din ziua de ieri, toate ascunse in spatele cuvintelor verzi, pe un fond muzical ales dintr-un club. Pentru inceput Chopin, dupa care am continuat cu diferite fragmente muzicale interpretate la saxofon (le gasiti tot la club).

Chopin



Acum aniversarile de ieri : La multi ani IRINA si CLAUDIA (prima si-a serbat onomastica iar cea de a doua a mai crescut un pic).

Diana, pentru ca trece printr-o perioada grea, a scos la vanzare o pereche de cercei; Ioana, o fetita care are nevoie de noi.

O invitatie la Promenada Operei si un tatic fericit, mandru ca are doi baieti

Despre daruri, o poezie la ora 6, casele valcene ale bunicilor, multi copii intr-o lume care ar putea fi ca o poveste, idei nastrusnice dintr-o minte de ceai (preferata mea la astfel de povesti), culori la piata de fotografii si idei de concediu impartasite de Sergiu,

Papa bun la Amalia si Ama inainte de vizionarea unui film.

Un citat: "Cu cat oamenii sunt mai credinciosi, cu atat gesturile lor sunt mai cu grija facute si ofranda lor mai curata". (Horia Bernea)

Un fragment dintr-o carte, al carui autor ne viziteaza zilele acestea tara.

O rugaciune pentru dobandirea adevaratei Lumini.

Voi pe unde ati calatorit ieri prin blogosfera?

3 comentarii:

Sergiu spunea...

Ce dragutza ideea cu revista blogurilor.

MAi vad si eu alte bloguri.

adriana spunea...

Atunci, special pentru tine,din cand in cand repet figura.

DoarEu spunea...

Multumesc din suflet draga Adriana, om bunsi inger minunat!
Acum am citti si am vazut ca ma urmaresti ca nu ma uiti. Sa fii sanatoasa si sa auzim de bine.
Ingerii sa ne luminieze tuturor drumul si sa facem fapte placute Domnului! Sa ne unim in bunatate si sensibilitate!
Zambete si bucurii!