marți, 4 mai 2010

Robertson; campion mondial la snooker

Sper ca v-a amuzat postul meu anterior referitor la finala de snooker.

Daca doriti un articol profesionist, urmariti ziarele si stirile sportive.

Al meu a fost un articol scris " dupa ureche" si asa cum am spus si acolo, nu ma prea pricep la biliard, snooker sau alte jocuri cu bile si tacuri.

M-as fi bucurat sa castige Dott; v-am spus ca este preferatul meu.

A castigat Robertson. Felicitari!

Pana acum am primit un comentariu, banuiesc ca este scris de catre un cunoscator, nu diletant ca mine, care de cand nu am mai jucat biliard, am uitat ca tacul loveste bila alba si la biliard, la fel ca la snooker: cred ca acesta a fost efectul deselor replici de genul: Vezi ca rupi masa si e scumpa!, pe care le primeam atunci cand ma aventuram sa fac echipa cu sotul meu la meciurile de biliard (a trecut ceva timp de cand mergeam la sala din Grozavesti).

Nu am inteles insa de ce comentatorul meu s-a suparat cand am scris ca postavul meselor de biliard nu este mereu verde; poate fi de culoare albastra si chiar rosie. Eram inca la capitolul in care faceam comparatii.

Am ajuns si la numarul de bile (poate nu trebuia sa includ in cele 22 si bila alba): sorry si mea culpa.

Promit sa nu mai scriu despre sport. Ok?!
Sursa foto: http://www.onlinesport.ro/stiri/sporturi/snooker/62561/robertson-castiga-la-crucible.htm

3 comentarii:

darry.anna spunea...

Draga Adriana mie chiar mi-a placut postarea ta despre snooker. Ai prezentat intr-un fel care m-a amuzat.Asa ca nu pricep de ce s-o fi suparat ,,Anonimul,, dar nu conteaza. Noi ramanem cu amuzatul, el cu supararea.

Doar ganduri bune draga mea!

Dili spunea...

Adrianaaaa ce misto e postul precedent, eu nu am jucat in realitate, doar pe net pool, de aia nu stiu cu ce se mananca, insa ideea e ca tie iti place ceva si scrii despre acel lucru si ai si mentionat ca nu e un articol profesionist.. deci anonimul sa aiba intelegere, fiindca tot noi te citim care nu suntem profesionisti:D
Ai fost tare, nu-mi venea sa cred ca e blogul tau :DDDD

Pupici si bravoooooo!!!!!

adriana spunea...

Fetelor,multumesc de incurajare.

Voi reveni in curand cu un articol din culisele articolului cu pricina.