marți, 1 iunie 2010

Au nevoie de ajutor

Lista de cumparaturi este un pic mai jos, tot in acest post.

Daca doriti sa ajutati, luati legatura cu cei care ne solicita ajutorul sau lasati-mi un mesaj si vedem cum facem sa ajunga darurile voastre la ei.

In spatele fiecarui nume veti gasi amanunte despre persoana care solicita ajutorul.

Swift BACXROBU

Cont EURO: RO74BACX0000005005204320

Cont RON: RO81BACX0000005005204000

  • Stefanel: lapte praf Milumil Junior 2+; scutece marimea nr.6; factura la curentul electric (lei 180) Ciocoi Alexandra (0727.205.695) Banca Transilvania – Agenţia Brâncoveanu
    RON: RO 31 BTRL 0430 1201 T 239 74XX
  • Pentru persoanele afectate de inundaţiile din nord-estul Moldovei, Patriarhia Română a deschis urmatoarele conturi:
Banca Comercială Română, filiala Sector 4, Bucureşti cu menţiunea "PENTRU SINISTRAŢI"

RO54RNCB0075004895030091(Lei),
RO27RNCB0075004895030092(Euro),
RO97RNCB0075004895030093(USD).
  • Alexandra si sotul, parintii lui Stefanel (baietelul a avut cancer la rinichi) nu au apa si sunt nevoiti sa construiasca o fantana. Sunt tinuti pe loc de lipsa banilor: mai au nevoie de 1000 lei pentru a incepe lucrarile in teren. (later edit) Fantana a fost construita. Familia Ciocoi va multumeste.
Banca Transilvania – Agenţia Brâncoveanu
RON: RO 31 BTRL 0430 1201 T 239 74XX
Titular: Ciocoi Alexandra (0727.205.695)
  • Familia Niculinei Dumitrascu, o familie numeroasa cu multi copii, dintre care o micuta de doar 10 luni operata la esofag. Micuta Stefania are nevoie de un aparat pentru aerosol. Adresa: Comuna Copaceni, nr. 963, Jud Ilfov.Telefon: 0763.998.823 . Conturi de donatii:
ING BANK, SUCURSALA GIURGIULUI
RON: RO 12 INGB 0000 9999 0160 0322
EURO: RO 54 INGB 0000 9999 0163 2255

  • Lupu Gabriel, 7 ani, bolnav de leucemie, Judetul Dambovita, Localitatea Costeştii din Vale, Strada Cavalerilor, nr. 65. Foarte saraci: 3 copii (7 ani, 6 ani, 1 an) + tata+ mama+ bunica locuiesc intr-o singura camera. Au nevoie de alimente in primul rand (mai ales pentru regimul copilului) si orice altceva. Telefon: Mama – Dotin Samariteanca 0768 578 056; Tata – Dotin Dumitru 0726 825 730
  • Gaju Valentin Cristian face tratament cu Cosmegen si Kitril. Daca il puteti sustine financiar (numai tratamentul ii costa pe parinti 600 lei lunar) luati legatura cu mama Elena Gaju: 0720 75 99 45
    Cont bancar RO 08 RNCB 029 605 365 354 0001

    9 comentarii:

    Stefania spunea...

    Va multumesc din suflet pentru ce faceti,ma simt rau ca sunt antr-o asfel de situatie dar am o liniste sufleteasca stiind ca-mi sunt oameni ca dumneavoastra alaturi.
    pentru familia mea este bine venit orice ,eu va multumesc din suflet,cu respect Dumitrascu Niculina Nina.

    Stefania spunea...

    Dumitrascu Niculina
    Am o mare rugaminte la dumneavoastra cei care puteti sa-mi antindeti o mana de ajutor antr-o asfel de situatie.
    De cateva saptamanii,nepotica mea Stefania de 10 luni[operata de atrezie de esofag]prezinta niste starii care m-au facut ieri sa ajung la spital,o respiratie greoaie,o saliva abundenta pe care din nefericire nu prea a anvatat sa o anghita si de multe ori se aneaca cu ea.La spitalul Grigore Alexandrescu,medicul care a operato la prima zi de la nastere ,nea sfatuit sa folosim un ''Aparat pentru aerosol''.
    Problema mea ce-a mai grava este ca :nu-l am si nici nu-mi permit sa-l cumpar.
    Va rog din suflet,poate dumneavoastra s-au o cunostiinta de-a dumneavoastra detine un asfel de aparat pe care mi l-ar putea anprumuta o perioada,costa an jur de 750 lei[adica sapte milioane cinci sute vechii]pe care nu-i am sa-l pot cumpara.
    Cu rugaminte an suflet va multumesc si Dumnezeu sa ne aiba an paza lui pe toti.
    Bunica Stefaniei.

    adriana spunea...

    Trec la lista rugamintea dvs. Cum se mai simte micuta?

    Stefania spunea...

    Va multumesc ca ma antrebatii,Stefania este acum acasa,ancercam sa pastram aerul cat mai curat unde sta ia si ancercam s-o ajutam s-a anvete s-a anchita aceea saliva care o sacaie mereu,din pacate nu am reusit sa fac rost s-au sa cumpar aparatul pentru aerosol,tot ce-mi ramane este rugaciunile la bunul Dumnezeu si la sfanta vinere de azii,doamne ajuta...

    adriana spunea...

    V-A RECOMANDAT UN ANUMIT TIP DE APARAT?

    AM GASIT O ADRESA SI VAD CA SUNT MAI MICI PRETURILE
    VEDETI AICI:

    http://www.bizoo.ro/produse/aparat-aerosoli/start-0/10/

    Stefania spunea...

    Simata doamna,ne-a spus doar ca trebuie un aparat aerosol si folosit de doua ori pe zi,am antrebat si eu medicul daca este scump si dumnealui ne-a spus an jur de sapte milioane cinci sute 'vechi'i-am spus ca nu dispun de bani deocamdata si dumnealui ne-a zic:cand va hotarati sa-l luati veniti iar medicul pediatru ne va recomanda'cred'tipul de aparat si medicamentul ce trebuie pus an el.
    Am vazut ce mi-ati aratat dumneavoastra si va multumesc pentru sfat,chiar o sa merg sa antreb ce tip de aparat trebuie,cu respect Niculina Dumitrascu

    adriana spunea...

    ma bucur ca v-am fost de folos macar cu un sfat; sa imi spuneti ce raspuns ati primit; eu am trecut apelul dvs. cu aparatul si in aceasta lista si mi-am anuntat din nou cititorii blogului; sper sa reusim sa o ajutam pe Stefania.

    http://adriana-dardindar.blogspot.com/2010/07/apel-umanitar-are-cineva-un-aparat.html

    Simona spunea...

    As dori sa fac cadou copiilor din familiile Dumitrascu si Lupu cateva jucarii. Credeti ca este potrivit? Cati copii sunt in familia Dumitrascu mai exact, si ce varste au? Multumesc.

    adriana spunea...

    Simona, in familia Dumitrascu sunt 6 copii si urmeaza sa se nasca si a saptelea.
    Titular : NICULINA DUMITRASCU
    ING BANK, SUCURSALA GIURGIULUI
    RON: RO 12 INGB 0000 9999 0160 0322
    EURO: RO 54 INGB 0000 9999 0163 2255
    Adresa: Comuna Copaceni, nr. 963, Jud Ilfov.
    Telefon: 0763.998.823