marți, 1 iunie 2010

La multi ani pentru copii si pentru adultii copii!

La Sacele, Diana si copiii de la gradinita se pregatesc de plecare la Gradina Zoologica din Brasov. Sper ca Diana a reusit sa stranga banii necesari pentru transport.

Pe 15 iunie copiii vor avea si serbarea de sfarsit de an.

Despre grupa ei, Diana ne spune:
Ma numesc Diana Szasz si sunt educatoare la Gradinita Sociala a Scolii Generale nr 5 Sacele, judetul Brasov. Am 30 de copii … in grupa mea de la gradi. Toti sunt din familii defavorizate – extrem de sarace - dar toti sunt deosebiti si ii iubesc enorm.

Copiii fiind din familii defavorizate, inseamna ca au nevoie de ajutor.

Sa o ajutam pe Diana sa le faca daruri si la serbare!

De dimineata, buna mea prietena Angi G. mamica de trei copilasi tare dragalasi, mi-a daruit 3 bonuri de masa. Tocmai bune pentru a cumpara cate ceva pentru copiii Dianei.

Azi, fie ca sunt mari, fie ca sunt mici, toti copiii ar trebui sa se joace; nu singuri ci impreuna cu parintii lor.

Orice joc e binevenit: o leapsa, un sotron, fatea ascunselea, tara... tara vrem ostasi!

Astazi copiii ar trebui sa sara coarda, sa alerge, sa rada, sa se plimbe cu bicicleta sau cu trotineta sau cu rolele.

Daca vedeti un copil trist nu ezitati sa il antrenati in joaca voastra.

4 comentarii:

Iuliana spunea...

Buna, Adriana! LA MULTI ANI tuturor copiilor in lume! Fie ca toti sa ne pastram sufletele de copii!

I-am trimis Dianei banii pentru Zoo si i-am trimis si un pachetel cu dulciuri si mingiute pentru fiecare copilas. De abia astept sa imi povesteasca cum au serbat aceasta zi! Multumesc prietenelor mele care s-au mobilizat repede si cu tot sufletul!

Daca s-ar putea strange ceva si pentru serbarea de 15 iunie ar fi excelent. Eu am trimis un pachet acum vreo doua saptamani, dar cu jucarii si hainute second-hand. Nu stiu daca Diana le va putea da cu ocazia serbarii sau le va imparti altadata.

Pupici tuturor celor ce se gandesc si la copii mai putin favorizati.

corina spunea...

Adriana intradevar toti copiii merita astazi sa ne oprim din ale noastre probleme si sa le acordam mai multa atentie.Doresc ca bunul Dumnezeu sa binecuvinteze pe copiii saraci si bogati ,pe copiii bolnavi si pe cei sanatosi,pe cei tristi si pe cei veseli,pe cei cuminti cat si pe cei mai nestamparati,pe cei buni dar si pe cei mai putin buni.:)
De ziua lor toti copiii merita atentia noastra!

elena marin-alexe spunea...

La multi ani si multa sanatate copiilor care au nevoie de ea.
Iar tu Adriana fii binecuvantata pentru tot ce faci.Intr-o zi deosebita vei primi o cununa cu nestemate de la Tatal nostru!

adriana spunea...

Fetelor, sper ca v-ati jucat frumos ieri!

Cu bucurie am aflat de pe blogul Dianei ca a reusit sa-i duca pe copilasi ieri la ZOO.

Va imbratisez pe toate si va astept la cutia cu daruri:

http://adriana-dardindar.blogspot.com/2010/06/cutia-cu-daruri.html