vineri, 18 iunie 2010

Miki si pensia mamei

Up date 19 iunie: din corespondenta purtata cu Miki am aflat ca pana la urma Dumnezeu a transformat pierderea intr-un castig, asa cum mentioneaza si in urmatoarea postare:

http://miki-ganduripentrufiecarezi.blogspot.com/2010/06/multumiri.html

Miki a pierdut cu ceva timp in urma niste bani ce reprezentau pensia mamei ei; dupa cum spune pe blog, o pensie de bun simt, adica nu exagerat de mare.

http://miki-ganduripentrufiecarezi.blogspot.com/2010/06/ai-grija-la-cine-te-vede.html

S-ar fi bucurat ca cel care a gasit banii sa aiba bun simt si sa ii inapoieze.

Nu s-a intamplat asa.

Sa pierzi pensia pe o luna, mai ales in an de criza, nu e nevoie sa scriu eu cum e.

M-am gandit sa ii fac o bucurie mamei lui Miki si sper ca gestul meu sa fie sustinut si de voi; am gasit la profil adresa de mail si id-ul de mess: miki_dino2006@yahoo.com
miki (Yahoo)

O voi intreba pe Miki, unde sa trimit un mic dar pentru mama sa; cu putin de la mine, cu putin de la tine, cu putin de la voi, poate reusim sa ii facem o mica bucurie.


Mi-a placut foarte mult parabola citita pe acelasi blog:

Un taran, se intorcea de la munca impreuna cu fiica sa. La un moment dat au trecut pe langa un lan de porumb care avea stiuletii mari, numai buni de pus la fiert. Atunci, taranul, s-a uitat in stanga, in dreapta, inainte, inapoi si vazand ca nu este nimeni a inceput sa rupa stiuletii de porumb si sa-i bage in sacosa.

Dupa ce a terminat, fiica sa i-a spus:

-Tata, te-ai uitat in toate directiile, numai intr-un singur loc nu te-ai uitat.

Taranul speriat se uita din nou in jur si nu vazu pe nimeni.

-Tata, nu te-ai uitat in sus, acolo sigur te-a vazut cineva!

3 comentarii:

Bogdan Epureanu spunea...

Foarte faina parabola... si foarte fain si gestul tau de a o ajuta pe aceasta batrana.

adriana spunea...

in corespondenta purtata cu Miki am aflat ca pana la urma Dumnezeu a transformat pierderea intr-un castig, asa cum mentioneaza si in urmatoarea postare:

http://miki-ganduripentrufiecarezi.blogspot.com/2010/06/multumiri.html

Bogdan Epureanu spunea...

Mda... e foarte bine ca s-a rezolvat altfel problema... chiar imi pare bine. :)