vineri, 2 iulie 2010

Apel umanitar: Are cineva un aparat pentru aerosol?

Micuta Stefania, nepotica de dora 10 luni a Niculinei Dumitrascu are nevoie de un aparat pentru aerosol.

Mi-a lasat urmatorul mesaj la Lista de cumparaturi:
De cateva saptamani, nepotica mea Stefania de 10 luni [operata de atrezie de esofag] prezinta niste stari care m-au facut ieri sa ajung la spital, o respiratie greoaie, o saliva abundenta pe care din nefericire nu prea a invatat sa o inghita si de multe ori se ineaca cu ea. La spitalul Grigore Alexandrescu, medicul care a operat-o la prima zi de la nastere , ne-a sfatuit sa folosim un ''Aparat pentru aerosol''.
Problema mea cea mai grava este ca:nu-l am si nici nu-mi permit sa-l cumpar.
Va rog din suflet, poate dumneavoastra sau o cunostiinta de-a dumneavoastra detine un asfel de aparat pe care mi l-ar putea imprumuta o perioada; costa in jur de 750 lei [adica sapte milioane cinci sute vechi] pe care nu-i am sa-l pot cumpara.
Cu rugaminte in suflet va multumesc si Dumnezeu sa ne aiba in paza lui pe toti.
Bunica Stefaniei.
Daca o puteti ajuta:
Dumitrascu Niculina
Adresa: Comuna Copaceni, nr. 963, Jud Ilfov.
Telefon: 0763.998.823

Conturi de donatii: ING BANK, SUCURSALA GIURGIULUI
RON: RO 12 INGB 0000 9999 0160 0322
EURO: RO 54 INGB 0000 9999 0163 2255

Un comentariu:

adriana spunea...

S-a rezolvat, m-a anuntat Niculina ca Stefania a primit un aparat de la un domn care i-a citit cazul intr-un ziar