sâmbătă, 3 iulie 2010

La multi ani!

Up date 5 iulie: am postat si povestea botezului.

Astazi

BannerFans.com

implineste un anisor. I se cuvine un tort si un toast.

Tortul, un dar din dar din partea clubului pentru copiii care vor fi prezenti la petrecere (un botez despre care va voi povesti luni) l-am comandat la Coana Mare, pentru ca imi plac prajiturile facute de cei de acolo.




Clubul Dardindar nu este un club nou; el incearca doar sa ne transforme in crestini de toata saptamana si sa punem in practica ceea ce invatam la fiecare slujba de la Biserica.

Dardindar iubeste indemnul " in dar ati luat, in dar sa dati" (Mt.10,8) pentru ca a simtit ca numai daruind a dobandit. Sa ne ajute Bunul Dumnezeu sa fim Dardindar toata viata! La multi ani!

17 comentarii:

darry.anna spunea...

La Multi Ani Dardindar! Iti doresc cat mai multi membri si ocazii de fapte bune!

corina spunea...

Draga Adriana Dardindar este uniic in felul sau.Cu adevarat merita sa urez La multi ani! activitatii lui la un an de la infiintare.Faca dar bunul Dumnezeu sa nu se cunoasca de acolo de unde Dardindar daruiste mereu!

April spunea...

La multi ani!!!! esti deosebita dardindar! tot binele din lume!

Ioana spunea...

La multi ani!

Amalia spunea...

La multi ani!!! A trecut un an deja?! Am uitat, insa am simtit ca trebuie sa intru azi la tine pe blog... Tu esti zana buna Dardindar, fie ca visele tale si a celor ajutati tine sa se implineasca! Doamne ajuta!

Grete spunea...

La multi ani!
desi rar las un comm..sa stii ca nu am incetat sa iti citesc blogurile. numai bine si multa sanatate!

Grete spunea...

La multi ani!
desi rar las comentarii sa stii ca nu am incetat sa iti urmaresc blogurile.o zi minunata si mult soare in suflet,acum cand semenii nostrii se lupta cu apele.

adriana spunea...

La multi ani si voua; a fost foarte interesant acest prim an Dardindar; sambata am fost la un botez, si va invit sa cititi povestea lui aici:
http://adriana-dardindar.blogspot.com/2010/07/botezul-lui-alexie_05.html

Iuliana spunea...

La multi, multi ani! Felicitari pentru tot ce faci! Dumezeu sa te rasplateasca pe tine si pe toti cei ce sunt alaturi de DARDINDAR.

Anonim spunea...

Cine este Coana Mare? Frumos tort a facut. Cu ce crema a fost?

adriana spunea...

Iuliana, impreuna cu voi reusesc sa fac ceea ce fac; multumesc mult de sprijin.

adriana spunea...

Anonim: Coana Mare este cofetaria de unde am cumparat tortul. A fost tort diplomat super bun; cand am vazut ca are si fluturasi pe el am zis ca nici nu se putea nimeri mai bine...bebelus+ gargarite + flutura = botez si serbare Dardindar

Anonim spunea...

Unde este cofetaria?

adriana spunea...

una este pe Calea Mosilor, intre Bucur Obor si intersectia de la Eminescu; pe partea dreapta a soselei, cand mergi spre Eminescu; e la parteryul blocului si are o sigla mov COANA MARE; alta este in Crangasi, vis-a-vis de piata, are un parculet in fata.

Anca Rosu spunea...

Am dat de blog cautand cofetaria Coana Mare. Imi poti spune daca mai exista cofetaria de pe mosilor caci cea din crangasi a fost desfintata si eram o mare iubitoare a torturilor lor :) Si un numar de telefon mi-ar fi de mare ajutor.

Multumesc!

Anonim spunea...

Adresa cofetariei este aceasta; si eu cumpar prajituri de acolo
Calea Mosilor 225
Sectorul 2 Bucuresti

adriana spunea...

Anca, am facut rost si de numere de telefon

cofetaria de pe mosilor - 0751.135.153
si laborator - 0758.084.293