vineri, 9 iulie 2010

Ne-am apropiat un pic!

Up date 19 iulie: De sambata, fantana exista, apa este limpede, astazi Alexandra va duce o proba la laborator (stiti ca Stefanel are probleme la rinichi). Va multumim, dragi unchi si matusi Dardindar! Va astept la o degustare aici:
http://adriana-dardindar.blogspot.com/2010/07/stefanel-are-fantana.html
Up date 18 iulie: Matusica Magdalena a depus sambata in contul Alexandrei 200 lei; unchiul Mircea va depune maine 100 lei, saptamana trecuta, o alta persoana a depus 20 lei. Calculam: 940+200+100+20=1260 lei din 1400 necesari. Suntem aproape de a spune ca am reusit.
Up date 16 iulie: Matusica Mihaela 20 lei; matusica Antoaneta 50 lei; m-a anuntat si matusica Elena ca ii va trimite 50 lei. Asta inseamna ca am reusit sa o ajutam pana acum pe Alexandra cu 940 lei din cei 1400 lei necesari. Continuam?
Up date 14 iulie: Socoteala de acasa nu se potriveste cu cea din targ
; Alexandra m-a anuntat ca se sapa la o adancime mai mare decat cea preconizata anterior; le mai sunt necesare cateva tuburi si pentru a le plati mai au nevoie de inca 400 lei.
Up date 13 iulie: 300 de lei au fost donati astazi de catre o doamna ce doreste sa ramana anonima. Pana acum, din cei 1000 lei necesari, s-au strans 820 lei in cont. Cu promisiunea Magdalenei, sper sa putem finaliza.
Up date 12 iulie: inca doi pasi cu ajutorul matusicii Oana si unchiului Mircea (1 x 50 +1 x 100= 150 lei); maine vor depune in contul Alexandrei, matusica Magdalena si matusica Nicoleta (1 x 200+1 x 50= 250 lei); inseamna ca mai au nevoie de inca 300 lei.
Up date Incet, incet, micsoram distanta dintre Stefanel si fantana: am mai facut doi pasi cu ajutorul matusicilor Dardindar Vera si Rodica (2 x 100= 200 lei). Pentru a putea rasufla usurati si a incepe lucrarile, parintii lui Stefanel mai au nevoie doar de 700 lei. Matusica Anna spune: O sa se trimita si luni o suma.

Stefanel a facut doi pasi catre fantana cu ajutorul matusicilor Dardindar Angi.G si Maria.B (2 x 50= 100 lei). Mai are nevoie acum doar de 900 lei.

Te rog, daruieste si tu un pahar cu apa; ajuta-l pe Stefanel sa mai faca un pas spre fantana!

Afla mai multe despre aceasta actiune, cu un click pe fantana.

Banca Transilvania – Agenţia Brâncoveanu
RON: RO 31 BTRL 0430 1201 T 239 74XX
Titular: Ciocoi Alexandra (0727.205.695)

11 comentarii:

Iuliana spunea...

Doamne ajuta! Ma rog sa se stranga banii cat mai repede!

Anna spunea...

O sa se trimita si luni o suma.

adriana spunea...

Fetelor, va multumesc!

adriana spunea...

Anna, am vizitat sambata blogul tau si mi-am propus sa revin. din pacate nu reusesc sa intru. Cioc, cioc! Se poate?

Anna spunea...

Adriana, cand nu merge pe profil, merge pe link
isabelle-ana.blogspot.com. Iti multumesc.

adriana spunea...

Anna: am notat; te citesc cu mare bucurie.

Anna spunea...

Adriana, nu sunt nascuta iarna. Sunt nascuta in iunie. Dar ceva ai simtit tu, ora nasterii e in Capricorn. Jumatate iarna sunt si cred ca trebuie sa implinesc si asta in mine. Esti un om bun si am mai spus-o candva.

adriana spunea...

Anna: esti nascuta vara si sigur ai ochii de culoarea cerului senin.

Nu sunt buna dar imi doresc sa devin; exersez.

Cand eram mica, imi doream sa fiu desteapta; prin adolescenta am adaugat si dorinta de a fi frumoasa. Nu sunt nici desteapta si nici frumoasa (asa cum vedeam eu frumusertea la varsta aceea). Tot ce imi doresc acum este sa fiu doar buna. Pana la batranete sper sa reusesc.

Anna spunea...

Cu ultimele cuvinte m-ai facut sa zambesc. Se confirma inca o data ca esti un om bun. Si frumos sufleteste.

Anna spunea...

Iti multumesc Adriana foarte mult.

adriana spunea...

Anna: nu ai pentru ce...dar din dar