vineri, 2 iulie 2010

Pozitia mea in ZeList

Azi mi-am descoperit blogul in ZeList; situatia la data de 29 iunie:
  • Scor: 1,782
  • Pozitia in clasament: 893
  • Posturi in ultimele 30 zile: 54
Nu mi-am propus atunci cand am activat blogul sa ma regasesc in vreun top. Postez de placere, pentru prietenii pe care ii aveam inainte de a deschide blogul si pentru alti cativa prieteni pe care i-am castigat dupa ce am inceput sa scriu pe blog.

Va multumesc de vizita si daca sunt printre primii 1000 din 50.000, sunt doar datorita voua. Voi urcati dardindar in top. De azi voi fi curioasa de evolutia mea saptamanala, asa ca mi-am pus bannerul lor pe blog.

Bineinteles ca am fost curioasa sa vad ce inseamna acest 893; una e sa fii 893 din 893 si alta din 50.000 de exemplu, cum vad ca scrie pe blogul lor:
La inceputul lunii mai, Zelist a inregistrat blogul cu numarul 50.000 in baza de date. Si pentru ca lucrurile s-au schimbat mult de la primul Roblogfest (http://roblogfest.ro/competition/2006/) cand toti bloggerii din Romania incapeau intr-un bar, ne-am gandit sa va oferim cateva cifre despre ce inseamna blogosfera in Romania.
Am aflat ca sunt un blogger activ ( unul din cei peste 20.000), constiincios (unul din cei peste 6000 cu minim 10 posturi/luna), folosesc cea mai preferata platforma (Blogspot.com este liderul absolut).

Am aflat ca la un moment data am ocupat si o pozitie mai buna: 835 pe 1 iunie 2010

Urmatoarea intrebare a fost: Cine sunt ceilalti 892? I-am gasit aici si i-am selectat pe cei pe care i-am vizitat cel putin o data:

1 tudorchirila.blogspot.com
11 . bucurenci.ro
15 . adrianciubotaru.ro
17 . bobbyvoicu.ro
24 . tomatacuscufita.com
35 . razbointrucuvant.ro
39 . serbanhuidu.ro
48 . mintea-de-ceai.blogspot.com
57 . morar.catavencu.ro
lisandrulisandru.wordpress.com
savatie.wordpress.com
137 . geaninalisandru.wordpress.com
138 . savalaura.blogspot.com
208 . isabellelorelai.wordpress.com
211 . duveanu.wordpress.com
adamache-laura.blogspot.com
256 . serginiu.com
292 . charitygift.ro
345 . blog.carturesti.ro
370 . oamenidarnici.ro
392 . dulcecasa.blogspot.com
406 . laurentiudumitru.ro
423 . apostolatintarafagarasului.blogspot.com
537 . laurentiudumitru.ro/blog
582 . ortodoxiatinerilor.ro

595 . daruindveidobandi.blogspot.com
597 . jurnalulanei.blogspot.com
722 . viatalatara.wordpress.com
802 . hailaplimbare.blogspot.com

2 comentarii:

Iuliana spunea...

Felicitari, Adriana! Pentru blog si pentru tot ceea ce faci! Sa ramai mereu in top!

adriana spunea...

Habar nu aveam de topul asta; am vazut ca un vizitator a intrat pe blog de acolo si stii cum e cu curiozitatea.