luni, 19 iulie 2010

Stefanel are fantana!

Voi, matusi si unchi Dardindar, ati alimentat saptamana trecuta contul Alexandrei si ati facut posibil ca proiectul inceput cu cateva luni in urma pe blogul Isabelei, sa ajunga la final: de sambata, fantana exista, apa este limpede, astazi Alexandra va duce o proba la laborator (stiti ca Stefanel are probleme la rinichi).

Aseara am vorbit la telefon cu Alexandra si ca de fiecare data, pe masura ce o anuntam ca mai depune cineva, va multumeste tuturor.

La randul meu, va multumesc si eu ca l-ati adoptat si voi pe Stefanel. Va multumesc, nu numai pentru donatii (din cei 1400 lei solicitati, Alexandra a primit 1260 lei) ci si pentru rugaciunile si sfaturile transmise in legatura cu datele tehnice.

Cautand o fotografie pentru acest post am gasit pe langa poza si si un sfat util aici:
Apa este cel mai important aliment. Daca bei cantitatea necesara corpului zilnic o sa ai parte numai de beneficii. Consumul mare de apa iti ajuta rinichii sa functioneze bine si astfel eviti ca pielea ta sa arate obosita.

Regula de aur este sa te asiguri ca bei cel putin opt pahare de apa pe zi. Doar atunci vei fi sigura ca rinichii functioneaza la capacitate maxima, eliminand toxinele si imbunatatind aspectul pielii.
Eu sunt mare iubitoare de apa si cred ca depasesc zilnic cele opt pahare, asa ca va spun si voua spor la baut H2O!

Si o rugaminte: NU O RISIPITI!

Niciun comentariu: