sâmbătă, 7 august 2010

Am primit un raspuns

Cu cateva zile in urma am intrebat. Un raspuns promt a venit din partea Marilenei, de la APAH-RO, Asociatia Pacientilor cu Afectiuni Hepatice din Romania. Mi-a promis ca tipareste 2000 de pliante; 500 le-am primit astazi, urmeaza sa mai primesc saptamana viitoare alte 500; 1000 de pliante le-a trimis la filialele asociatieti din tara.

Multumesc, Marilena si bine ai venit in clubul Dardindar!

Intrebare: ma poate ajuta cineva sa impartim cat mai repede pliantele?

Daruieste o luna din viata ta! Rugaciune si ganduri bune, pline de speranta pentru micutul Siluan, fiul parintelui George Bota.

4 comentarii:

Iuliana spunea...

Draguta mea, eu vreau sa te ajut la impartirea pliantelor, dar cum sa procedam? Suna-ma daca vrei, te rog!

adriana spunea...

multumesc, matusico

Andreea spunea...

Eu sunt din Zarnesti si as putea ajuta la impartirea pliantelor cu mare drag si voi mai anunta si alte persoane interesate de aceasta actiune. Las nr.meu de tel.ca sa ne auzim: 0740 356 364. Incercati sa faceti rost de mai multe pliante ca joi eu voi pleca la Nicula si vreau sa impart si pe acolo ca va fi lume foarte multa cu prilejul hramului Adormirii Maicii Domnului. Sa ne ajute Domnul! Astept raspuns. Cu drag, Andreea.

adriana spunea...

Andreea, suna la matusa lui Siluan, preoteasa Eufemia: 0729.614.328