joi, 26 august 2010

Astazi primesc daruri

La multi ani, Adrieni, Adriene si Natalii! Magnolia este proaspata, fotografiata cu doua zile in urma la Radu Voda.

Daca nu stiti inca nimic despre acesti doi sfinti sarbatoriti astazi, puteti incepe de aici.

Daca doriti sa imi faceti un dar, amintiti-va de Stefanel, pustiul pe care l-am cunoscut chiar de ziua mea, anul trecut. Click pe poza din care ne zambeste, piciul.

BannerFans.com
Daca doriti sa imi faceti doua daruri, veniti duminica, 29 august, la concertul caritabil pentru Siluan. Click pe afis pentru a afla detalii.


13 comentarii:

Ana Maria spunea...

La multi mult ani fericiti! Si la cat mai multe impliniri si intamplari frumoase! te-am pupat!

adriana spunea...

Deja am o urare?! Multumesc ca ai privirea atintita spre mine. Spune-mi ca imi faci si un dar, te rog!

Iuliana spunea...

Eu nu pot promite ca vin duminica la concertul pentru Siluan, pentru ca sunt plecata din Bucuresti si nu stiu cand ma intorc. Dar mi-as dori tare mult. Dar necadorisita nu ramai, stai linistita. :)

florinm spunea...

Adriana, la multi ani! Pace, bucurie si intarire de la Domnul!

Ana spunea...

La multi ani, cu sanatate si bucurii!

DoarEu spunea...

La multi ani minunati, cu sanatate si putere sa indeplinesti cat mai multe vise!

Imbratisari, zambete si bucurii!

Ioana spunea...

La multi ani si multa bucurie!

si un mic cadou de la mine: http://www.youtube.com/watch?v=wkEeNpWMvgk

darry.anna spunea...

Te imbratisez cu mult drag Adriana!
Iti doresc putere, sanatate si bucurie!
La Multi Ani draga mea Adriana!

Sorin M. spunea...

Un suflet bun să ai şi-un gând frumos, în fapte şi în grai, pentru Hristos,
cu dragoste şi-avânt spre tot ce-i drept şi sfânt, aşa-ţi dorim, aşa, de ziua ta!

Să fii, în tot ce spui, cinstit şi blând, să nu fii nimănui dator, nicicând;
să mergi mereu curat, pe drumu-adevărat, aşa-ţi dorim, aşa, de ziua ta!

Să fii un vas ales lui Dumnezeu, să ai rod bun cules din orice greu,
în jurul tău să poţi să-i fericeşti pe toţi, aşa-ţi dorim, aşa, de ziua ta!

Mereu mai plin de-avânt, mai credincios, mai bun, mai drept, mai sfânt, mai ca Hristos,
să-I poţi cu drag vedea în ceruri Faţa Sa, aşa-ţi dorim, aşa, de ziua ta!

(autor Traian Dorz)

elena marin-alexe spunea...

Multi ani si binecuvantare in tot ce faci.

adriana spunea...

Dragii mei,
va multumesc tuturort pentru cuvintele frumoase.

am si eu un dar pentru voi: http://adriana-dardindar.blogspot.com/2010/08/un-bun-prieten-sfantul-mucenic-fanurie.html

Mariana spunea...

Adriana, cu întârziere, dar cu mult drag, mă alătur şi eu celor ce ţi-au urat "mulţi ani" şi ţi-au trimis gânduri bune!

adriana spunea...

Multumesc; NICIODATA NU E PREA TRZIU; GANDURILE BUNE RAZBAT IN TIMP SI INVING DISTANTELE.